Treceți la conținutul principal

Inspiratie siciliana

Am avut parte de o saptamana fara internet, fara calculator si chiar fara telefon (da, este posibil!) plus o vreme exceptionala si artizani sicilieni extrem de sociabili. 
Inspiratie la tot pasul!
Fotografiile urmatoare cu detalii si creatii handmade locale vor spune mult mai multe decat pot spune eu in cuvinte.

Enjoy It!










"Intreaba localnicii daca poti sa ii fotografiezi", este o regula citita intr-un ghid pentru fotografia de calatorie. Dupa ce am primit un raspuns afirmativ am avut parte si de o surpriza frumoasa. 


Rezultatul a fost gata in 10 secunde. Cata indemanare!









O vitrina plina cu dulciuri... chiar si pestele de langa bezele te facea sa iti creasca glicemia.











Ce spuneti de acest suport pentru cercei? O idee ieftina si practica pentru un targ, nu?





Frumos integrata in atmosfera Taorminei este si colectia Dolce & Gabbana pre-fall 2012.



 Nu este de mirare ca am aruncat priviri lungi catre fiecare obiect expus.  :)


Ce spuneti, asa inspiratie sa tot ai, nu?



Comentarii

  1. e plin de caldura, culoare si dar acest paradis de artizani.ce cadou minunat si inflorit ai primit!! frumos :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu