21 martie 2013

DIY: I ♥ cotton tshirts

Inca unul din categoria iubesc tricourile de bumbac. Am observat ca am in garderoba multe tricouri/ bluze simple, asa ca zic: hai sa le inveselim nitel.

Tutorialul l-am pregatit de ceva vreme doar ca am uitat sa vi-l prezint.

Iata cum arata o printesa acadea!





Materiale necesare:
- tricou/bluza;
- sir paiete;
- fetru rosu(pentru coronita) si verde(pentru batul acadelei);
- panglica pentru fundita;
- foarfeca;
- ac si ata.

Pasii urmeaza o singura regula: cosi... paietele, fetrul si fundita.
Si in imagini:







Normal ca si pe aceasta tinuta se vede amprenta mamei mele. Ce sa fie, ce sa fie? Nu sunt pantofii, nici dresul, nici tricoul, nici cureaua... este... fustita!







11 comentarii:

  1. am si eu o curiozitate :D
    Talentata ta mama face hainute doar pentru tine, sau ... poate sa faca si pentru alte persoane? :)

    because I love her <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anamaria cred ca as fi fost egoista sa pastrez dibacia si indemanarea ei doar pentru mine. :D Iar raspunsul este: da lucreaza si pentru alte persoane. Daca vrei putem povesti mai multe pe email (vixyblu at yahoo.com).

      Ștergere
    2. Ia uite cum Anamaria mea s-a indragostit de Vixy Blu...Anusk te-am molipsit draga....Ah Vixy, ti-am zis ca Anamaria a facut pentru pisica ei un cort inspirat de la tine? Daaa...

      P.S. Cata veselie in fotografiile tale. Lovely!

      Ștergere
    3. Andreea cred ca Tuxie este lipiciul! Sper ca acel cort a prezentat mai mult timp interes pentru pisica ei. :p
      P.S.: Multumesc!

      Ștergere
    4. Dar atat de mult interes nu am intalnit la nici o felina :))) pasiunea ei sunt cutiile, cortul i-a placut fix jumatate de zi :D

      Ștergere
  2. Multumesc mult Anca, Lili, Larisa si Ioana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte drăguţ tricoul, căteva cusături şi dintr-un tricou simplu a devenit un tricou-wow.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...