Treceți la conținutul principal

16-24/365

Proiectul 365 continua cu detalii dintr-un proiect handmade.



Penny  curioasa.



Țonc milogind, pentru mangaieri, mai rau decat o pisica.


Plaja Corbu... doar vant si valuri.


Am admirat si ascultat marea iar de documentare s-a ocupat telefonul mobil.



La cererea publicului am imortalizat momentul cand am publicat pe facebook statusul ca vad stele verzi... :)



Am avut nevoie doar de 2 zile sa fac biroul sa arate precum in imaginea din stanga si de 2 ore pentru cea din dreapta.
Pentru prima data Tuxie nu a fost tentata sa se cuibareasca pe mormanul cu resturile de hartie... de ce oare? :)


Comentarii

  1. Şi eu mă pricep de minune să fac casă să arate ca în partea dreaptă :D
    Plaja Corbu e minunată! Mi-e dor de ea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu