Treceți la conținutul principal

25-40/365

Oh, da! Nu am uitat proiectul fotografic 365, doar ca am reusit sa strang restante multe pentru ca nu am avut timp sa public nimic inainte de a pleca in concediu. Dar astazi am facut actualizare pana in ziua plecarii asa ca va puteti imagina ca in urmatorul articol dedicat acestui proiect vor fi 14 fotografii numai din concediu. :)

Ne jucam: "Tuxiiiiie...  cauta!", dar nu stiu cum de ma gaseste de fiecare data.


Curand o sa public si un tutorial cum se fac macii din hartie creponata. Eu i-am folosit pentru un proiect frumos si tare drag mie, decoratiuni pentru vitrina unui magazin.



Cercei "Save the date".



Drumul catre copilarie... Oh, draga buni imi e dor de tine.


Multa verdeata, un foisor, un balansoar si o carte... perfect!


Baloane de sapun activate cu baterii. Pe vremea mea suflam de ne lua ameteala si tot nu reuseam sa scoatem 5 baloane consecutive.


Zmeurica a trecut, dar au aparut prunele si merele in gradina mamei.




Se baga cineva la un "x si 0"?


Sesiune foto pentru noua identitate vizuala "Dulapiorul cu arome". Articolul detaliat este aici.


Comanda rapida cu numerele meselor pentru o nunta.


Un nou catel se alatura gastii portfardurilor personalizate.


Yayyyy... pregatirile pentru concediu sunt in toi!


Comentarii

Trimiteți un comentariu