Treceți la conținutul principal

Ambalaje pentru Craciun 2013 (1 din 4)

Cum va spuneam ieri, astazi incep mini seria personalizarii ambalajelor pentru cadourile de Craciun. Daca tineti minte anul trecut, mai exact aici, am facut un ambalaj cu acuarela iar astazi am folosit aceeasi tehnica plus metoda aceasta cu banda adeziva, pentru a personaliza etichetele cadourilor.

Este simplu si distractiv iar personalizarea o poti face decupand ce forma doresti, eu am ales sa fie etichete globulete.



Materiale necesare:
- carton alb;
- acuarele;
- pensula;
- foarfeca;
- banda adeziva.



Pasul 1: Tai banda adeziva si o lipesti pe cartonul alb formand initialele celor dragi.



Pasul 2: Incepi sa te joci cu acuarela, cu ce culori doresti. Foloseste multa apa daca doresti sa se intrepatrunda culorile.





Pasul 3: Lasi sa se usuce bine si apoi dezlipesti incet si cu mare atentie banda adeziva.



Pasul 4: Desenezi forma dorita pentru fiecare eticheta in parte. Eu am facut globulete. 
Daca nu esti hotarat/hotarata ce forme sa desenezi atunci poti sa dai fuga in bucatarie si sa folosesti formele pentru biscuiti, in cazul in care ai in casa astfel de accesorii. :)



Pasul 5: Decupezi pe contur etichetele.



Am terminat! 
Exact cum am zis la inceput,  a fost simplu si distractiv, nu?







Comentarii

Trimiteți un comentariu