Treceți la conținutul principal

Astazi este Buna Vestire

Este o zi frumoasa, o zi cu semnificatie... este Buna Vestire!
Chiar in ziua de 25 martie in urma cu cativa ani buni, tatal meu si bunicul (tatal mamei) au primit o veste buna: "este fetita!". Pentru cei ce nu stiu, pe timpul acela nu se stia sexul copilului pana la nastere, iar ei doreau mult ca de data aceasta (mai am un frate) sa fie o fata. Primind aceasta veste mult asteptata dorinta le-a fost indeplinita asa ca s-au pus pe sarbatorit... si au sarbatorit si apoi iar au sarbatorit, atat de mult si atat de frumos incat au ajuns acasa fara biciclete si nici in ziua de astazi nu ar sti sa spuna ce s-a intamplat cu ele. :))
Se mai spune ca pe data de 25 martie intra berzele in tara noastra, iar eu cand eram mica auzeam atat de des acest lucru incat incepusem sa o iau de buna... ma intreb acum, oare cei nascuti in jurul Craciunului credeau chestia asta cu barza? Sa zicem ca la mine era coincidenta... am o scuza! :))

Sa ajungem si la ziua de astazi, in care am tot primit vesti bune!


Nu este soare, dar vestea buna este ca au inflorit corcodusii pe care-i zaresc de la fereastra.



O alta veste buna este ca nu voi mai fi nevoita sa vad mesajul "Disk is full!" care a inceput sa ma dispere de cand am reusit sa umplu hdd-ul de 1,5 TB, asa ca a venit un nou puiut de 2TB. Yupyyyy! Sa umplem noul hdd cu proiecte si fotografii frumoase!


Inca o veste buna este ca astazi pot deschide plicul surpriza.
Observati si urechile Tuxilinei sunt tare curioase sa vada ce este in interior. 


Am primit vesti si urari din Thailanda, de la Raluca si din Cambridge de la Alexandra! Dragutele si-au facut fotografii cu mesajele pentru mine... Va ador! Sunteti minunate si jur ca am plans de bucurie!


Am primit, de la Anca, urari numai bune de pus la suflet asezonate cu un design foarte frumos creat special pentru mine in ton cu identitatea vixy.ro.
Esti foarte talentata draga mea, iti multumesc tare mult iar lacrimile de bucurie au continuat!


Diana mi-a trimis un post card interesant si inconfundabil stilului creatiilor ei delicate. Mesajul este mai mult decat adevarat, Tuxie confirma. Amandoua iti transmitem multi pupici!


Si alte vesti bune si surprize minunate, de la il Capo di tutti capi, ce a pus la cale multe din aceste surprize! Draga si minunata Nico, un suflet curat si bun plin de surprize fabuloase! Cuvintele nu vor fi niciodata de ajuns pentru a-mi exprima bucuria pe care ai declansat-o astazi! Imbratisari multe!


Tot ea mi-a refacut buchetelul de mireasa, facut de mine pentru ziua nuntii din cale galbene si danteluta din rochia mamei de mireasa! ❤ Daca ne cunosteam inainte de nunta jur ca ti-as fi cerut sa imi faci cercelusi exact ca acestia, sunt perfecti! 



 Si Tuxie iti multumeste pentru confetti, ne-am bucurat amandoua cand am desfacut cadourile! Este casa plina si se simte ca este sarbatoare!


Va multumesc mult pentru toate urarile si mesajele primite pe facebook!!!

Eu am tot primit vesti bune si frumoase, voi ce vesti bune ati primit astazi?

UPDATE: 29 martie 2014
---------------------------------------------------------
Nici prin minte nu mi-ar fi trecut ca aniversarea mea din 2014 va fi una ce va ramane in sufletul meu mult timp. A fost o mobilizare fantastica din partea voastra iar urarile, scrisorile si surprizele au aparut si in zilele urmatoare Bunei Vestiri. Am primit scrisori si felicitari de la oameni minunati pe care nu ii cunosc personal dar sigur imi vor ramane dragi si sper sa am ocazia sa legam prietenii, macar virtual, in partea de on-line.
Apreciez mult fiecare cuvintel scris si fiecare lucrusor pictat/modelat/lucrat special pentru mine.
A fost o zi superba, plina de emotii si bucurii!

Am promis ca voi fotografia toate scrisorile, felicitarile si cadourile pe care mi le-ati oferit iar astazi m-a luat un nou val de lacrimi de bucurie cand am reluat fiecare plic. :) Am aflat ca treaba buna se face in echipa si ca mobilizarea a fost din directii multiple asa ca imi cer scuze daca nu stiu sa nominalizez pe toti cei ce au influentat astrele in ziua de 25 martie. 

Draga Lacramioara iti multumesc mult pentru initiativa iar titulatura il Capo di tutti capi te va insoti si pe tine mult timp. :))  In luna martie floricelele de orice tip sunt binevenite si voi purta cu drag brosa.


Andreea iti multumesc pentru cercelusi, sunt atat de frumosi si delicati... ii voi purta cu multa placere.


Anca si Daria, va multumesc tare mult pentru urari iar felicitarile sunt adorabile!


Andreea m-am indragostit pe loc de vulpita roz, este atat de frumos pictata iar Tuxie este cu nasul pe sus, ca de obicei... :))) Multumesc mult, voi cauta o rama potrivita si am sa o pun la loc de cinste.


Cristina, lalelele cusute de tine sunt pe stilul decorului sufrageriei mele. Datorita tie voi avea lalele inflorite pe tot parcusul anului. Multumesc!


Mariana vulpita cusuta de tine mi-a amintit cat de mult imi placea in copilarie, sa cos muste. Felicitari si multumesc, este draguta foc!


Emilie, multumesc mult pentru urari si pentru brosa, danteluta este atat de delicata. Ma voi gandi la tine cu drag de fiecare data cand o voi purta.


Cristina, cadoul este foarte frumos, mai ales ca este facut de manutele tale, iar cuvintele lui Marcus Aurelius sunt de apreciat si pus in practica! Multumesc frumos! :)


Am avut onorea de a primi primele carti postale cu SENS, un proiect aflat in lucru al Asociatiei SENS, este o editie pilot si ma bucur nespus ca am primit vederi atat de frumoase. Felicitari pentru fotografii si va multumesc mult pentru urari, Loredana, Diana, Ramona si Kinga!



Leti mi-a scris o scrisoare, impreuna cu Misu pisoiul. Laura mi-a scris si ea o scrisoare, impreuna cu Tic catelul. Au scris frumos si cu drag, pentru ca se simte cand citesti dar cel mai haios este ca am primit mesaje si de la patrupezii blanosi... este adevarat ca fiecare cu stilul lui dar atat de personal. Misu a zgariat hartia iar Tic a lins pe alocuri. :))) Multumesc frumos!


Elena mi-a oferit cupcakes, adica ustensile sa-mi fac eu cand imi pofteste inimioara, asa ca pe langa ingredientele colorate pentru asezonarea lor am primit cel mai "MIC" perforator cupcake pe care l-am vazut. :))) Abia astept sa imi fac o duzina de cupcakes din hartie si cu multa "frisca"... Multumesc tare mult, draga mea!


Lalele, laleleeeee, frumoasele mele laleleeee... imi vor inveseli camera, draga Cornelia! Multumesc frumos!


Carmen am aflat cat de mult te-ai straduit sa-mi pictezi aceasta felicitare. Sa stii ca imi place mult, ursuletul este adorabil si nu as schimba nimic la el!
Anamaria m-am bucurat enorm cand am vazut felicitarea pisoiul cu papion realizata de tine sa stii ca in momentul in care voi avea comanda mare pentru realizarea acelei felicitari am sa te cooptez sa le facem impreuna. :)))
Multumesc, fetelor!


Miha mi-ai oferit cadoul perfect pentru stilul decorului casei mele, nici eu nu cred ca l-as fi ales atat de bine. Ceiucul va fi mult mai aromat baut cu gandul la tine! Te imbratisez cu drag!


UPDATE 7 aprilie 2014
------------------------------------------------
Am reusit sa completez listuta cu toate surprizele primite de la voi! Va multumesc inca o data mult si tot ce mi-ati urat voi am sa va urez si eu.


Miha, Teo si Anca (revista Atelierul), va multumesc mult pentru urari si va transmit multi pupici si ganduri frumoase!
Andreea (si cele trei pisici: Misha, Sookie si Pici) ai perfecta dreptate ca lucrurile simple dau gust vietii. Multumesc pentru cuvintele frumoase si smotoceste gasca felinelor din partea mea.


Erika, ador creatiile tale pentru ca sunt delicate si suave, perfecte pentru tinute diafane. Voi purta accesoriile acestea cu mult drag iar pufosenia de pe felicitare este ideala pentru smoticit cu privirea. Multumesc frumos, iar distanta nu va fi niciodata o bariera... te imbratisez! :)


Andreea se pare ca Tuxie cea pictata a ajuns in sfarsit la mine, si cu livrare personala. :) Te pup si iti multumesc mult pentru portret! Ciocolata belgiana nu a apucat sa fie fotografiata... mmmm delicioasa!
Teodora multumesc frumos pentru urari si ma bucur mult ca te-ai gandit la mine!


Va multumesc, prieteni dragi!
Ziua Bunei Vestiri a fost mai mult decat mi-am imaginat vreodata... vesti minunate si ganduri frumoase!


Comentarii

  1. ce frumos ce frumos, sa ai o zi superba Cecilia, te pup cu drag si la multi ani frumosi

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani creativi draga mea! Foarte frumos să ai așa oameni minunați lângă tine :) ce de vești bune ai primit tu azi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea La multi ani cu intarziere !!!! :*
    Cu drag,
    Rux :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tuxie se uita ca matza in calendar. v-am pupat pe ambele amandoo, tu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mare drag, Cecilia! Eram asa de stresata sa fac ceva care sa iti fie pe plac incat la final nu mai reuseam sa imi dau seama daca am reusit ceva sau nu. Ma bucur din suflet ca iti place! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc din suflet pentru urari si pentru tot ce ati facut pentru ca aceasta aniversare sa fie de neuitat! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu