Treceți la conținutul principal

Casa lui Mickey Mouse

Astazi va voi spune povestea casutei lui Mickey Mouse.
Mirela m-a intrebat daca pot sa ii fac o cutie pentru dar cu casa lui Mickey. Imi plac provocarile si proiectele ce stimuleaza imaginatia si am zis ca voi incerca.


 Asa ca in miez de noapte am calculat, am proiectat, am masurat si am decupat... am gresit la decupat apoi am masurat si decupat iar!
Cand am gresit am sarit repede spre birou sa iau guma de sters si cand m-am intors spre spatiul de lucru nu mai gaseam schita... disparuse schita casutei!
Blanosenia tigrata pusese stapanire pe ea si ma trata cu indiferenta! :))


A doua zi am continuat cu decorarea casutei lipind fiecare element decupat si pictat.



La un moment dat a sunat telefonul si am incep sa vorbesc... Casuta a ramas nesupravegheata o clipa. Cand am terminat convorbirea mi-am indreptat privirea catre ea si am zarit-o pe Tuxie "vorbind" de zor cu capul bagat in cutie... Oare il stiga pe Mickey sa vada daca este acasa? Sau poate imi dadea sfaturi cum sa amenajez interiorul casutei? Cine stie? :)))


Intr-un final a fost gata casuta! Am admirat-o mult inainte de livrare.






Comentarii

  1. Tuxica este absolut geniala. Cred ca nici in parc nu ar gasi ea atata distractie ca in zona de lucru :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu