Treceți la conținutul principal

Tutorial in 3 pasi - Libelule din materiale naturale

Stiati ca exista peste 5000 de specii de libelule si ca uneori, acestea mananca in timpul zborului?
Dar ca ele pot manca sute de tantari pe zi, stiati?

Eu nu stiam, dar am aflat cand m-am decis sa ii prezint baietelului nostru, aceasta insecta frumoasa si agila. Asa ca ne-am documentat impreuna si am aflat lucruri interesante.



Apoi, am realizat (fara sa fie nevoie de lipici sau de vreo prindere sofisticata) libelule din materiale naturale. Farmecul acestora fiind dat de aripioarele transparente si fragile, asa cum sunt cele ale libelulelor reale.



Aveti nevoie de:
- o bucata de crenguta;
- codite de cirese unite doua cate doua;
- ata colorata;
- hartie cerata sau hartie de copt;
- foarfeca;
- marker negru.



Urmati doar 3 pasi si gata libelulele!

Pasul 1. Decupati cu foarfeca, hartia cerata pentru a obtine aripile. Libelulele au doua perechi de aripi, dar eu le-am lasat unite astfel incat sa imi fie usor sa le prind fara sa fie nevoie sa le lipesc.


Pasul 2. Desenati cu markerul aripile. Fiecare si-a facut propria libelula iar cea albastra este a mea.



Pasul 3: Infasurati ata pe bucata de lemn avand grija sa prindeti aripile si coditele cireselor in zona capului.



Gata!
V-am zis ca este usor?

Noi dupa ce am terminat de realizat libelulele si ne-am jucat nitel cu ele, am trecut la colorat.


Datorita jocului, sunt convinsa ca a retinut mult mai repede si usor informatiile prezentate asa ca am sa incerc sa ii prezint noi activitati ce includ insectele (momentan este atras de buburuza).

Aveti propuneri si idei ce implica aceasta insecta?

Comentarii

Trimiteți un comentariu