Treceți la conținutul principal

Prin savana

Este fabulos sa iti faci propria savana... Chiar daca noi nu traim in regiunile ierboase tropicale, nimic nu ne impiedica sa ne facem invatarea creativa si distractiva.
Impreuna cu pustiul, ne-am imaginat ca nu a plouat de mult timp asa ca am dorit sa facem un loc cu apa, adapatoare, pentru o parte din animalele salbatice din dotare.
Dupa ce am gasit o farfurie metalica ratacita prin gradina, am luat ustensilele de gradinarit si am sapat o groapa pentru ea iar apoi am umplut-o cu apa.
Perfect pentru balaceala.

Si acum, la joaca!
Pardon... la treaba, sa adapam animalele si sa fim atenti la pericolele ce le pandesc.






Melcul este de la noi din gradina, a vazut ca este rost de balaceala si ca are apa mai multa la dispozitie sau poate s-a gandit sa vina mai aproape sa vada cum ne jucam. Pustiul l-a analizat, i-am cantat "melc, melc, codobelc" si l-am lasat sa-si vada de drum.



Am avut o repriza frumoasa de joaca si pentru ca am avut apa multa la dispozitie, a fost si racoroasa. Toate animalele au venit sa bea apa, unele au fost mai norocoase decat altele.
Oryxul a fost cel mai incercat... fiind nevoit sa fie atent la crocodil, era sa il prinda de picior.




Ia sa vedem, unde a ajuns melcul? Il gasiti in imaginea de mai jos?


Pentru noi a fost o experienta frumoasa. Cred ca ne vom face si o savana de interior pentru ca este mult mai distractiv si interesant sa vezi animalele in habitatul lor. Invatarea este mai usoara si mai placuta.
Spor la jucat si invatat!

Comentarii