Treceți la conținutul principal

Ziua in care a nins

Ieri a nins! Iaiiii, bucurie mare.
Ziua in care a nins, a fost cartea zilei si a stat la baza activitatii de pictat cu spuma. Eu l-am decupat pe Peter dintr-un carton rosu iar pustiul a dorit sa puna in scena aventurile acestuia in zapada.
Ce a facut personajul din carte a facut si el pe cartonul bleu: a mers prin zapada si a facut urme tarandu-si picioarele, a dat cu un bat in crengile copacului, iar la final, a schimbat scenariul si nu a mai dorit sa-l urce pe troianul de zapada ci m-a pus sa ii decupaz  baietii mari care se bat cu bulgari de zapada.

A pictat cu o compozitie formata din lipici alb si spuma de ras (parti egale). Pentru ca nu am avut spuma de ras ci un fel de gel de ras, si nici proportiile nu prea le-am respectat, dupa uscare nu a ramas pufoasa, sau poate nu a fost stratul destul de gros pe carton... cine stie? Cert este ca mai bine de jumatate de ora a fost super concentrat si implicat in activitatea creativa.


Acestea sunt tablourile fotografiate a doua zi, cand spuma era complet uscata:







Cand a lucrat la scena cu lovitul crengilor copacului, dupa ce a lipit copacul a inceput sa rada si sa se distreze copios. Si - BUF! lui Peter i-a facut "muuuută ăpadă... peste tot"!



La scena cu baietii mari ce se bat cu bulgari a avut nevoie de ajutor. Elementele decupate din carton colorat erau precum un puzzle iar eu i-am explicat ce reprezinta fiecare si l-am ajutat sa le pozitioneze corect.




Cand a terminat, a pus tacticos fiecare plansa la uscat si ma intreba din 5 in 5 minute: "Mama, s-au uscat deja?"



Aventurile lui Peter l-au inspirat sa exploreze si el actiunile cu batul iar cand am fost in parc, mai bine de o ora a stat cu unul in mana si a scuturat zapada de peste tot: gard, pomi, tufisuri chiar si la locul de joaca.
De bat nu s-a despartit nici cand am plecat acasa, a ajuns in masina si ma intreb cand vom mai avea zapada, sa il putem folosi iar la scuturat omatul?



Comentarii