Treceți la conținutul principal

Iarna noastra

Pana nu de mult, aveam senzatia ca iarna se cam termina imediat dupa ce se incheie sarbatorile de iarna, adica dupa Sf. Ion ar cam fi gata.
Anul acesta a fost altfel, poate pentru ca, pana in Craciun, am avut de urmarit calendarul advent ce a presupus descoperirea unei carti si a unei activitati aferente, in fiecare zi.

Mereu am avut senzatia ca iarna vine noaptea. Da! Asa mare bucurie era in copilarie cand in diminetile inzapezite venea tata si ne trezea strigand la noi sa sarim repede la fereastra sa vedem ce-i afara.
La fel a fost astazi de dimineata cand am vazut ca totul era perfect, era alb, era curat, era divin.
Si cred ca a fost o coincidenta divina sa pregatim peisajul nostru de iarna, chiar aseara.
De fapt, sa-l incepem impreuna iar dupa ce a adormit pustiul, eu am stat pana am finalizat scena de iarna.

De dimineata, am vazut dubla bucurie pe chipul lui, pentru peisajul de afara si pentru peisajul din camera lui.
Rasplata a fost ca ne-am jucat ore intregi, toata ziua mai exact. Am facut pauza vreo 2 ore, sa iesim la zapada adevarata, ca mai apoi sa ne intoarcem la cea din casa.










Langa orasel, in partea stanga, am creat o mica padure pentru caprioare si lupi, pentru o vulpita simpatica si pentru o veverita ce o zbugheste mereu in parcul din partea cealalta a orasului.





Oraselul nostru l-am decupat dintr-o cutie reciclata. Copacii tot din carton reciclat si hartie alba, pe care am lipit vata de bumbac.
Pentru a sta in picioare, i-am lipit pe felii de lemn.



Dupa ce am desenat si am sters si iar am desenat conturul caselor, am taiat cu un cutter si am obtinut 5 cladiri.


Ca sa ne asiguram ca se potriveste pe dulapul din camera lui, pustiul a fugit repede sa faca un test la fata locului.


Apoi, dupa ce am decupat ferestrele si am lipit usile, am finisat cu zapada lipita, adica vata de bumbac. M-am gandit sa folosim o ghirlanda cu beculete colorate in spatele casutelor astfel ca in dreptul decupajelor ferestrelor am lipit hartie de copt, apoi am vopsit geamurile cu un marker alb pentru a crea tocaria.



De dimineata, mi-a venit ideea sa facem si un fundal bleu, un cer cu fulgi de nea. Am pictat pe hartia tip rola si iata ca am putut sa avem un peisaj de iarna de vreo 1,60 m lungime.


Spre seara, am pus si o cale ferata in zona. Mai sunt vecini care nu detin o masina asa ca erau nevoiti sa calatoreasca intr-un fel, iar trenul a fost o idee buna.



Spuneam mai sus ca m-am gandit sa folosesc pe intruneric, o ghirlanda cu beculete colorate si tare frumos a mai fost cand inainte de culcare, dupa ce am citit ne lipsita carte, am stins lumina si am admirat peisajul nocturn superb.
Asa mult mi-as dori sa fac o magie si sa pot transforma oraselul acesta in realitate, m-as muta acolo.



Toate materialele folosite sunt naturale si o mare parte reciclate, mai putin figurinele si masinutele.

Brazii sunt conuri vopsite, garduletul este din bete de lemn, copacii inzapeziti sunt din carton si vata de bumbac, "pietrele" sunt imprumutate, realizate din lemn de minunata Cristina... Micul ei Vladimir, ne-a permis sa ne bucuram de ele pana in momentul in care va decide si el ca ar dori sa se joace cu ele. :)
Pana atunci, ii multumim si ii spuneam ca nu stau degeaba, ne jucam cu drag si spor cu ele.

Sper ca v-am facut pofta de joaca si va dorim sa va bucurati de iarna ce mai are de gand sa stea pe la noi.

Comentarii

Trimiteți un comentariu