Treceți la conținutul principal

Flori de 8 martie

Făcute cu drag pentru gașca feminină din viața lui. Cele mai frumoase flori sunt realizate la prima oră a dimineții de 8 martie, când ești cu ochii împăienjeniți, fără mic dejun savurat și cu pijamaua la purtător.

Pentru că atunci când te lovește pofta să fii creativ, nu mai stai pe gânduri prea mult, te pui pe treabă! Și vai, dar ce treabă!

Eu zic că au ieșit grozave aceste flori din hârtie creponată, iar faptul că a scris pe felicitări, având în vedere cât de mult îi place lui să scrie (aici sunt puțin ironică)... este super dăruire. 

Nu mă așteptam să fugă în camera lui și să vină la masa de lucru din sufragerie cu dispay-ul de birou cu literele cursive pentru a se uita cum să scrie pe felicitări. Dispay-ul de birou este realizat de mine în urmă cu ceva timp și este inclus în această broșură.

Când pui puțin din suflețelul tău în ceea ce faci, se simte, nu?



Carton, hârtie creponată, lipici, foarfecă și un marker, cam atât a avut nevoie. Ah, și dorința de a le crea.






Inițial am zis că va drăguț să ofere câte o floare, dar nu am găsit pe balcon sârma verde pentru a le face codițe, așa că le-am lipit direct pe cartonul scris de el.

Eu am avut o contribuție destul de mică la acest proiect, m-am ocupat doar de etapa lipitului cu pistolul cu silicon fierbinte, el a făcut decupajele, a rotunjit colțurile cartoanelor, le-a scris și le-a oferit cu plăcere.




Să aveți o primăvară cu pace, liniște, bucurie și multă iubire!



Comentarii

Trimiteți un comentariu