Treceți la conținutul principal

Lista mea pentru CRĂCIUN

În lista de activități din calendarul advent de anul trecut (aici puteți vedea adventul din 2021) am avut de făcut lista cu dorințe pentru Crăciun și pentru că puștiului i-a plăcut foarte mult, ne-a propus să o punem în practică și anul acesta.

M-am găndit să includ în această listă mai mult decât o enumerare de dorințe sau ce cadouri ar vrea să primească. Singur sau ajutat de adult, depinde de vârsta copilului, își analizează comportamentul punând accent pe faptele bune pe care le-a făcut.

Scopul nu este să termine cât mai repede de completat această listă, poate fi un proces ce se întinde pe câteva zile având la dispoziție timpul necesar rememorării și identificării acțiunilor proprii din timpul anului.

Cu lista în fața lui, copilul are posibilitatea să se proiecteze în viitor și să-și propună țeluri noi pentru un comportament adecvat. O înșiruire de fapte bune pe care dorește să le facă, enumerate în lista de Crăciun poate fi un motiv în plus să le îndeplinească.

Puștiul a fost atât de încântat de această activitate încât ne-a tipărit și nouă câte o fișă pe care urmează să o completăm. 

Având și listele realizate anul trecut este interesant de urmărit ce am scris atunci și să vedem dacă întradevăr am reușit să facem ceea ce ne-am propus. 

Cu siguranță, peste niște ani buni, toate aceste liste ar putea ajuta la crearea unor momente frumoase pline de emoții, bucurii și nostalgie, perfecte pentru depănat amintiri alături de viitorul nostru adolescent sau chiar adult.


Pe mine mă năpădesc emoțiile numai când văd lista lui de anul trecut, oare cum voi reacționa peste zece ani? :)


Puteți descărca GRATUIT de aici fișierul pdf în format electronic cu acest template pentru a completa "Lista mea pentru Crăciun".

___________________________

Vreau să mulțumesc tuturor care m-au susținut și care vor alege să mă susțină prin achiziția produselor digitale de pe site-ul meu vixy.ro.

Prin achiziționarea acestor produse și nedistribuirea lor mă veți sprijini să pot dezvolta alte produse care sper să poată să vă ajute și să vă faciliteze efortul depus în clădirea unei educații concentrată pe interesele copiilor și principiile educației Montessori.

Pentru achiziționarea fișierelor electronice:
- mergeți pe pagina vixy.ro în secțiunea dedicată produselor digitale;
- adăugați broșurile dorite în coșul de cumpărături și finalizați comanda;
- după ce plata a fost confirmată veți avea acces pentru a descărca broșurile comandate.

NOTĂ:
Vă rog să NU ditribuiți aceste fișiere în niciun fel, deoarece distribuirea proprietății creative nu este corectă față de autor și nici legală.
Oricând aș fi extrem de încântată să văd fotografii cu aceste materiale folosite de către cei mici (scopul principal pentru care m-am hotărât să încep proiectul), nu ezitați să le etichetați pentru a le putea identifica usor.

Vă mulțumesc din suflet pentru suport și interes și aștept cu nerăbdare vești . :)

Mult succes!


Comentarii