Treceți la conținutul principal

Ambalaje pentru Craciun (5 din 7)

Nu cred ca ar fi fost frumos din partea mea sa evit tocmai ce imi place cel mai mult sa fac si anume design grafic. Special pentru seria aceasta de ambalaje pentru Craciun am pregatit un set cu trei tipuri de design.

Este nevoie doar de o imprimanta si cateva panglicute.


Dupa ce am tiparit designul, nu m-am putut abtine sa nu pregatesc si cateva pungute.
Pentru un maner mai rezistent al acestora am impletit 3 fire de ata.





 Daca doriti sa descarcati cele trei tipuri de design dati click aici sau pe imaginea urmatoare:



Comentarii

  1. Cat de frumoase sunt!!! Mai ales pungutele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa Anca, in realitate sunt micute si elegante iar pe google sunt multe tutoriale cum sa impaturesti hartia si sa faci diferite pungute.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu