Treceți la conținutul principal

Clatite

O clătită cu magiun
E cel mai bun mic dejun!
E magiun făcut în casă
Fără zahăr sau melasă.

Pentru că îmi place pruna,
Te rog, nu îmi da doar una.
În formă de fluturaș,
Vai, cât e de drăgălaș.

Rețeta - Clătite:

Se amestecă un ou, 120 ml lapte și 3 linguri de făină. Se coc pe aragaz în tigaie (eu nu am folosit niciodată ulei sau unt când am copt clătite). Ies 3-4 clătite ce vor fi suprapuse iar între ele se pune magiun.
Apoi se decupează cu o formă de biscuiți.

rime si retete, jurnal de BLW-ist, carte bucate, carte retete sanatoase, vixy.ro, retete bebelusi si copii, retete inedite, preparate sanatoase copii, mancare sanatoasa pentru bebelusi, autodiversificare, mancare BLW


_____________________
O parte a retetelor prezentate pe blog si multe altele au fost incluse
in cartea "Retete gustoase si rime haioase".

http://vixy.ro/precomanda/

Comentarii