Treceți la conținutul principal

Chei si umbre

Ador activitatea aceasta, nu numai datorita cheilor super-super simpatice si dragalase, dar si pentru faptul ca presupune o atentie la detaliu extraordinara plus concentrare maxima.

Cand dis de dimineata, pustiul sare langa masuta, direct in pijama, si iti spune:
" - Uaaauuuu, mami! Ce joc interesant!",
ma pot felicita ca mi-am pus scobitori la pleoape, sa pot pregati activitatea la ora 3 noaptea?
Raspund tot eu... Daaaaa, pentru ca entuziasmul lui m-a facut sa zambesc si sa-mi stearga orice urma de cearcane, vizibile chiar si din avion, la ora 7 si ceva dimineata, cand a dat trezirea.

A intuit destul de repede ce are de facut, asa ca nu a fost nevoie de o prezentare. El a trecut direct la treaba, in timp ce eu am mai motait nitel pe canapea, pana a terminat asocierile si m-a chemat victorios sa vad ce a facut.

Fotografiile sunt facute la runda a doua, cand mos Ene ma cam parasise si puteam sa vad bine prin obiectiv. :))))







Comentarii