Treceți la conținutul principal

Motricitatea fină și mărgelele

Stilul prinderii pensetă l-a exersat prima dată cu scamele de pe covor, apoi cu mâncarea, când am început autodiversificarea lui. Țin minte că era fascinat de boabele de mazăre. 


În prezent, exersează în activități de art & craft.

Când am cumpărat setul, puștiul a rezistat foarte puțin să se uite la mine cum am creat niște copaci dar în urmă cu câteva zile s-a trezit într-o dimineață, setat să îi dau mărgelele.


Nu știu ce visase, dar am fost luată prin surprindere și inițial nu m-am prins ce joc cerea. 

A stat concentrat mai mult de o oră și jumătate. Și cred că vreo 40 de minute nu am fost în aceeași cameră cu el (record pentru stat singur ). Când am început să lucrăm împreună i-am propus un model simplu iar scopul final erau cercei pentru mine. 🍉

Am făcut chiar și un colier pepene și sunt tare încântată de cadoul primit de la micul meu.


Vouă vă plac aceste mărgele?


Comentarii