Treceți la conținutul principal

4 la rand

Am inceput sa fac ordine pe HDD-ul mobil (unde am mii de fotografii ne sortate) si ma tot minunez cate activitati am cu pustiul nostru, de care am uitat complet.
Una dintre activitati este pusa in scena cu ajutorul jocului "4 la rand". Vazand data cand au fost facute fotografiile, observ ca in aprilie ar fi un an de cand am facut aceasta activitate.
La acel moment m-am gandit ca daca tot nu foloseam jocul asa cum a fost el creat, ar fi util sa il punem in uz pentru ca cel mic sa formeze cuvinte.
Cateva abtibilduri cu litere le-am lipit pe piesele/dicurile jocului. Pe cele rosii le-am asociat cu vocalele iar cele negre cu consoanele.
Pentru ca literele mari au fost primele invatate de Adrian, am tiparit biletele cu 3 cuvinte scrise cu literele mari de tipar, urmand ca el sa formeze acele cuvinte.



 Nu incepuse de mult timp activitatea si a fugit sa ia rotunjitorul de colturi. Nu prea avea spor sa puna piesele de lemn pentru ca avea cardurile cuvintelor ne rotunjite. :)))




Pentru ca au trecut mai bine de 9 luni de la aceasta activitate, sunt curioasa daca acum prezinta interes jocul "4 la rand". Zilele urmatoare il voi scoate de la naftalina.


Comentarii