Treceți la conținutul principal

Be my hero

Știm cu toții expresia: "Socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg". Planurile noastre de joi au fost făcute pentru a junge la Gura Portiței numai că între timp ne-am hotărât să urcăm pe cel mai înalt pisc din Munții Măcin pe Vârful Țuțuiatul. 

Căldura foarte mare nu ne-a permis să ajungem chiar până sus dar ne-a împins către umbra unui tei imens care parcă striga dupa ajutor. Aici am descoperit o țestoasă de uscat care părea captivă fiind suspendată pe rădăcinile teiului. Cine știe de cât timp stătea acolo...

Îmi place să cred că am fost îndrumați spre Munții Măcin pentru a salva un suflet. :)


 Stiați că Munții Măcinului sunt cei mai vechi din România formați în urmă cu 300-400 milioane de ani?


Clar avem o țară frumoasă iar Dobrogea iți poate oferii în aceeași zi peisaje minunate cu o cromatică diferită. Am întâlnit cehi care veniseră aici pentru a descoperii specii rare care sunt pe cale de dispariție.

  
Caldura nu ne-a împins numai către umbra teiului bătrân ci și către mare unde am avut senzația că tot românul a ajuns aici. :)


Comentarii