Treceți la conținutul principal

Rosu - culoarea saptamanii (3 din 5)

“Osu”=Roşu - culoarea săptămânii

MIERCURI – viaţa practică, coordonare mână - ochi, dezvoltarea răbdării şi a motricităţii fine.

Activitate în bucătărie: Budincă de griş cu măr “osu” şi scorţişoară

Este prima dată când facem împreună, cap coadă o reţetă şi sunt extrem de încântată să văd cât de implicat şi perseverent a fost.

1. După ce am poziţionat eu şi am tăiat cam 3/4 din măr el a împins “tae-tae”=tare dispozitivul “osu”=roşu de feliat „mău”=mărul
2. A luat “fie-fie”= felie cu felie şi le-a pus pe “fafia osie”=farfuria roşie
3. După ce am decojit şi tăiat subţiri feliile m-a ajutat la poziţionarea lor în vasul termorezistent
4. A adăugat griş cu lingura iar după câteva puse şi pe lângă a turnat totul direct cu cana “osie”=roşie
5. Am pudrat cu scorţişoară iar el a turnat “ape”=lapte
6. Când a fost gata am zdrobit câteva fructe de zmeură congelată, evident de culoare “osieee”= roşie şi a mâncat jumătate din preparat.

Astăzi a pronunţat atât de des cuvântul roşu, fără să îl întreb, cât nu l-a spus de când a descoperit culoarea aceasta. Şi mai avem încă două zile în care ne vom juca în jurul culorii roşii... hehehe am senzaţia că nu vor mai fii confuzii.


Comentarii