Treceți la conținutul principal

Arta XXL

De mult timp doream sa achizitionez un tablou pentru sufragerie.
Avem mult alb in casa si consider ca prin accesorii si detalii poti face usor si des schimbari majore.
Un perete mare alb cerea un tablou pe masura.
Sunt tare mandra si pot spune ca am reusit sa pun pe perete tabloul ideal, perfect pentru locuinta noastra!

Pe langa faptul ca se potriveste extraordinar de bine, costul a fost foarte mic iar valoarea lui este de nepretuit. Pictorul nostru drag a avut nevoie de o singura seara, inainte de baie, sa realizeze minunata opera de arta. Arta la alt nivel, arta xxl ( 1000 x 700 mm). Dealtfel este prima creatie cu astfel de dimensiuni.





Pictorul nostru a experimentat tehnici si instrumente diferite iar rezultatul a fost surprinzator de interesant. Locul ideal pentru a lasa un mic explorator sa faca ce doreste cu vopselele, a fost in baie unde putem curata usor iar dusul este la indemana pentru situatii de urgenta.
In prima faza, a folosit o pensula foarte lata, cu burete pentru culoarea predominanta, adica pentru galben. A avut la dispozitie o seringa pentru a fece dare curgatoare si stropi, dar pentru ca s-a stropit cand a ricosat vopseaua, a cam renuntat sa o mai foloseasca.




Pentru negru a folosit o pensula subtire. M-am gandit ca totusi nu doream un tablou complet negru, avand in vedere cat de mica a fost pensula si cat de mare este suprafata vopsita de el, a fost perseverent. :)


Ultima tehnica aplicata a fost de stampilare. A dat cu pensula cu vopsea pe litere (initiala numelui lui, a mea si a lui tati) si cifra 3 ("pentu ca am tei ani") din spuma, apoi le-a aplicat pe hartie.
Era extrem de delicios cum dupa ce aplica fiecare stampila se dadea in spate sa admire rezultatul.




Dupa ce a terminat, l-am dezlipit din baie si l-am lasat la uscat iar cand el a adormit, eu i-am facut un chenar negru din carton. Nu aveam posibilitatea sa dau gauri intr-un perete de beton asa ca l-am lipit cu burete dublu adeziv.
El nu stia ca planul meu era sa il expun pe peretele din sufragerie iar dimineata urmatoare, nu pot sa uit ce fata a facut cand l-a vazut.
Era delicios, era un tumult de sentimente, chipul lui exprima atat mandrie cat si uimire dar si satisfactie iar mie, inima abea imi mai incapea in piept.

Comentarii

  1. Felicitări! Extrem de talentat, intuitiv, moştenire de familie mă gîndesc! Îmi place mult echilibrul compoziţiei!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu