Treceți la conținutul principal

Gradina din balcon

Anul acesta am decis sa plantam diverse legume, in jardiniere, pe balconul nostru micut.
Proiectul il vom numi "cum cresc legumele", astfel vom vedea fiecare etapa din dezvoltarea acestora, si poate avem norocul sa si savuram din ele.
Este clar ca va fi nevoie de pamant, apa si de soare. Ah, si de multa rabdare din partea micului nostru gradinar curios. Nu-i indoiala ca aici o sa fie ceva de lucru.

Am cumparat cateva ghivece, pamant, seminte si hai la treaba!
In primele dimineti dupa plantare, imediat cum se trezea fugea pe balcon sa vada daca au rasarit plantele sadite de el. Concluzia: nu prea apar peste noapte, asa din senin. :)

Cand au ajuns destul de mari, le-am separat si le-am mutat in mai multe ghivece sa poata sa se dezvolte si sa creasca mai bine.
Am profitat de aceasta etapa si am citit minunata carte a Gerdei Muller " Cum creste gradina mea", apoi am facut asocieri cu cardurile, am analizat radacinile, am vazut partile componente ale plantelor si am rezolvat puzzle-ul din fetru pe care l-am creat in urma cu un an.










Mai jos sunt cateva fotografii de cand le-am plantat, le-am etichetat, le-am udat si le-am urmarit cu mare interes evolutia de zi cu zi.













Comentarii