Treceți la conținutul principal

DIY: W for Wednesday Wrap

Daca tot am facut o obsesie pentru "Gift Wrapping" am sa incerc sa introduc o noua sectiune pe blog in care voi prezenta cu regularitate (miercurea) cate un tutorial despre cum sa faci un ambalaj mai atragator.
Fie ca este vorba de ambalajul cadourilor sau al produselor handmade pe care le faci, sustin ca un aspect placut poate fi obtinut cu putina rabdare si putina indemanare.

De data aceasta am reciclat un rest dintr-o punga de hartie folosita acum ceva timp pentru un alt design de ambalaj.
Partea superioara a pungutei impreuna cu manerele vor completa cadoul deja ambalat in hartie alba.



Pentru acest ambalaj iata ce materiale trebuie sa aveti la indemana:
- punga de hartie;
- lipici;
- creion;
- foarfeca;
- un sablon (eu am folosit un fluture) sau puteti desena si fara sablon;
- cadoul impachetat in hartie alba.

Pasul 1: desenati cu creionul pe punga de hartie;


Pasul 2: decupati dupa modelul desenat;


 Pasul 3: Lipiti cateva elemente decupate si apoi impachetati cadoul pastrand cam un sfert in afara.


Iata ca nu vom mai avea nevoie de o punga de cadou pentru ca acesta poate fi usor de transportat.


Comentarii

Trimiteți un comentariu