Treceți la conținutul principal

Cuvinte in raze de soare

Ador soarele si ma bucur nespus de mult ca avem toate geamurile casei, orientate catre lumina, catre caldura, catre viata, catre bucurie.
Primele raze ale soarelui le intrezaresc dimineata in camera noastra, chiar stand in pat, iar spectacolul culorilor apusului ne rasfata privirile la fereastra sufrageriei.
Uneori jucam teatru de umbre , asa cum am prezentat aici, stand cu spatele la fereastra iar soarele in apus este pe post de reflector.
Recent mi-am amintit ca aveam aceste litere mari, colorate si transparente, care pot fi folosite tot la apus, cand umbra e lunga si formeaza siluete magice.
Le-am pus intr-un cosulet pe masa si am lasat imaginatia sa zburde. Nu mult, cam pana a fugit soare la somn si nu am mai avut umbre.
Am dezvoltat partea de limbaj, formand cuvinte, iar pozitionarea literelor in picioare a lucrat nitel la rabdarea si concentrarea celui mic.










Comentarii