Treceți la conținutul principal

BROȘURA: Calendar de Advent - Crăciun 2020

Anul trecut, în 2019 am realizat împreună cu puștiul un calendar de advent ce presupunea 24 de activități pentru decorarea bradului de Crăciun și pregătirea casei pentru a intra mai bine în atmosfera sărbătorilor de iarnă.





Fiind întrebată de multe persoane dacă pot distribui fișierele pentru tipărirea calendarului cu activități, am zis că ar fi mult mai ușor și accesibil pentru toată lumea să creez o broșură care poate fi descărcată GRATUIT de pe site. 

Click aici pentru a fi direcționat către broșură sau click pe imaginea următoare:


Mai multe detalii și fotografii cu activitățile respective puteți vedea dacă accesați cele 5 articole prezentate pe blog: 

În primul articol, am prezentat ideea de baza a calendarului de advent și activitățile realizate în perioada 1 - 7 decembrie 

Al doilea articol include activitățile din perioada 8 - 12 decembrie

Al treilea articol include activitățile din perioada 13 - 15 decembrie

În cel de-al patrulea articol am prezentat activitățile din perioada 16 - 22 decembrie

Iar cel de-al cincilea articol include rezultatul final.



___________________________

Vreau să mulțumesc tuturor care m-au susținut și care vor alege să mă susțină prin achiziția produselor digitale de pe site-ul meu vixy.ro.

Prin achiziționarea acestor produse și nedistribuirea lor mă veți sprijini să pot dezvolta alte produse care sper să poată să vă ajute și să vă faciliteze efortul depus în clădirea unei educații concentrată pe interesele copiilor și principiile educației Montessori.

Pentru achiziționarea fișierelor electronice:
- mergeți pe pagina vixy.ro în secțiunea dedicată produselor digitale;
- adăugați broșurile dorite în coșul de cumpărături și finalizați comanda;
- după ce plata a fost confirmată veți avea acces pentru a descărca broșurile comandate.

NOTĂ:
Vă rog să NU ditribuiți aceste fișiere în niciun fel, deoarece distribuirea proprietății creative nu este corectă față de autor și nici legală.
Oricând aș fi extrem de încântată să văd fotografii cu aceste materiale folosite de către cei mici (scopul principal pentru care m-am hotărât să încep proiectul), nu ezitați să le etichetați pentru a le putea identifica ușor.

Vă mulțumesc din suflet pentru suport și interes și aștept cu nerăbdare vești . :)

Mult succes!

Comentarii