Treceți la conținutul principal

Calendar advent 2019 (3)

Cred ca voi mai face doua articole cu activitatile noastre pentru calendarul advent.
Aici este prima parte a activitatilor calendarului advent din 2019 iar aici este a doua, cu tot ce am realizat de pe 1 decembrie pana pe 12 decembrie.

13 decembrie nu a fost cu ghinion ci chiar am avut o zi frumoasa, cu decor lipit pe perete, langa brad. Aveam cateva cercuri de lemn, folosite la gherghef pe care le-am utilizat sa le impodobim cu crengute de brad si cateva animale polare. Pe cercul cel mai mare, am infasurat o ghirlanda cu beculete.




In ziua de 14 decembrie ne-am facut manusi. Aceasta este o activitate pentru care nu a fost nevoie de loc de interventia mea. Se pare ca pustiul a intuit cum se face decoratiunea din carton ondulat si cateva bilute din vata de bumbac. Daca activitatea presupune decupaje cu foarfeca, este clar pentru el.






Oh, 15 decembrie cred ca va fi o zi memorabila pentru toti. Pustiul a cusut pentru prima data cu un ac real, pe gherghef. Era extrem de entuziasmat cand l-am intrebat daca i-ar face placere sa coase cu ac real (pana in prezent mai folosise unul din plastic pe un material antiderapant cu gauri imense).
I-am trasat cu creionul o linie continua si i-am spus ca pe acolo o sa taie iar pe linia punctata va coase.
Pe departe aceasta este activitatea cu cel mai mare succes din toate facute pana in prezent.
Sa spun sincer, am avut emotii sa nu se intepe dar nu s-a intamplat absolut deloc. Deci, neincrederea ca un pui de om de patru ani si ceva nu poate folosi cu succes unelte si instrumente reale, si nu poate duce la bun sfarsit o activitate ce este considerata potrivita doar pentru adulti, nu prea este fondata.

Rezultatul este minunat! 
Ador stelutele cusute de el. Eu le-am lipit si umplut cu vata.










Comentarii