Treceți la conținutul principal

Crăciun 2020

Știu că este martie, știu că toată lumea visează la primăvară, la flori și soare dar mi-a venit o poftă nebună de salată de boeuf (pe care mama nu a făcut-o niciodată cu boeuf sau cu orice tip de carne... :)) ) și mi-am amintit de iglu-ul pinguinilor realizat pentru masa de Crăciun. 



Am zis să las aici, pe blog, câteva fotografii cu bunătățile realizate atunci, poate Crăciunul următor mă vor inspira să mai pregătesc o astfel de masă tematică.

De data aceasta, în familia noastră puștiul și bunicul au fost cei surprinși și se bucurau ca niște copii mici când au văzut pentru prima dată zăpadă.

Piftia, sarmalele și ciorbița nu le-am mai fotografiat căci îmi amintesc că după aceste aperitive deja ne săturasem și am revenit la masă abia după amiază.

Cel mai mult am muncit să dau cu o scobitoare pe maioneza salatei beof și să pară o construcție din cuburi de gheață iar salata cu verdețuri a fost cea mai ușor de realizat, fiind toate legumele puse pe farfurie iar în centru am lăsat un gol părând o coroniță cu steluțe din ardei galben, globuri din roșii, măsline și mozarella.



Salat de vinete a ajuns să ia forma renilor cu nasul roșu ce se înghesuie să mănânce puțină verdeață.
Fiecare farfurie a avut un Moș Crăciun din șervețel roșu căruia i-am decupat o barbă albă din hârtie albă.


Omuleții de zăpadă cu fes din ridiche au fost realizați din ouă de prepeliță, nasul din morocv iar ochii din piper.


Abia spre seară am ajuns să ne bucurăm de tortul din fructe și frișcă. Cu o zi înainte am copt turtă dulce iar câteva bucăți le-am decupat în formă de clădiri pe care le-am lipit cu frișcă pe o parte a tortului iar în fundal au apărut câțiva brazi ninși.


Pentru că m-a apucat nostalgia dulciurilor copilăriei, am făcut rulouri umplute cu cremă de vanilie și mi-aș fi dorit și câteva sărățele la presă dar nu am avut apartul pentru copt așa că am sărit peste ultima dorință.

Acestea fiind spuse și arătate, sper ca primăvara să apară cât mai curând.

Cu drag,


Comentarii