Treceți la conținutul principal

BROȘURA: Anatomia homarului

Poate vă amintiți tutorialul homarului albastru realizat cu puțin timp în urmă (vezi aici tutorialul), din cofraj de ouă. Pe lângă activitatea de art & craft de care am avut parte am descoperit multe lucruri interesante despre homarul comun, iar în timp ce analizam cum putem să realizăm animalul marin am avut ocazia să discutăm despre părțile componente ale acestuia.

Așa a apărut ideea de a crea afișul "Anatomia homarului" pictat în acuarelă, ce poate fi tipărit pe format A4 alături de planșa necesară completării informațiilor de către copil.



Conform Mariei Montessori, încep să observ cu fiecare zi ce trece că Adrian intră cu pași repezi în cel de-al doilea plan de dezvoltare, grupa de vârstă 6-12 ani. Identific deja câteva caracteristici și nevoi specifice acestei categorii de vârstă iar una dintre acestea ar fi dorința imensă de a lucra în echipă. Dacă înainte erau multe momente când munceam și lucram în paralel, acum prezintă mult mai mult interes pentru partea de comunicare și colaborare.

Așa se explică de ce în timp ce el realiza etichetele cu părțile componente ale homarului, eu am fost desemnată să fiu cea care se ocupă de lipitul câtorva cochilii de melci și scoici alături de alge verzi decupate din hărtie gumată, în rama ce urma să devină tabloul nostru 3D cu anatomia homarului.


A fost un prilej foarte bun pentru a exersa scrierea, pentru care prezintă atât de puțin interes încât nici măcar o listă scurtă cu preferințele lui de Crăciun nu ar dori să încropească.

Daaar, încerc să creez situații și un mediu pregătit astfel încât să se implice în astfel de activități creative, plăcute, distractive și memorabile. Încerc să sădesc sămânța curiozității cunoașterii iar el să-și dorească să participe și să descopere.



Într-un final am obținut un tablou tridimensional foarte interesant, nu-i așa? 
Fundalul l-am făcut din hârtie maro kraft pentru ambalat, exact cum este fundul mării cu nisip fin și maroniu, am lipit melci și scoici, amintiri adunate vara trecută de pe plajă.
Din păcate în fotografii nu se observă la fel de frumos aceste detalii în relief.


Vă sfătuiesc să încercați acest gen de tablou 3D, rezultatul este WOW și merită tot timpul petrecut alături de cei mici.

Afișul "Anatomia homarului" (pictat în acuarelă), după ce a fost tipărit poate fi pus într-o ramă pentru a înfrumuseța mediul ambiental, sau poate fi utilizat în controlul erorii în studiul anatomiei acestui crustaceu fascinant.

___________________________
Vreau să mulțumesc tuturor care m-au susținut și care vor alege să mă susțină prin achiziția produselor digitale de pe site-ul meu vixy.ro.

Prin achiziționarea acestor produse și nedistribuirea lor mă veți sprijini să pot dezvolta alte produse care sper să poată să vă ajute și să vă faciliteze efortul depus în clădirea unei educații concentrată pe interesele copiilor și principiile educației Montessori.

Pentru achiziționarea fișierelor electronice:
- mergeți pe pagina vixy.ro în secțiunea dedicată produselor digitale;
- adăugați broșurile dorite în coșul de cumpărături și finalizați comanda;
- după ce plata a fost confirmată veți avea acces pentru a descărca broșurile comandate.

NOTĂ:
Vă rog să NU ditribuiți aceste fișiere în niciun fel, deoarece distribuirea proprietății creative nu este corectă față de autor și nici legală.
Oricând aș fi extrem de încântată să văd fotografii cu aceste materiale folosite de către cei mici (scopul principal pentru care m-am hotărât să încep proiectul), nu ezitați să le etichetați pentru a le putea identifica usor.

Vă mulțumesc din suflet pentru suport și interes și aștept cu nerăbdare vești . :)

Mult succes!


Comentarii