Treceți la conținutul principal

Istoria bradului de Craciun

Frumos ar fi sa spun, istoria bradului NOSTRU de Craciun, pentru ca de vreo 7 ani avem unul artificial ce a tot avut diferite hainute.

2012 cred ca a fost anul cand l-am achizitionat si am decis sa nu mai folosim brad natural. Aici sunt mai multe imagini in care vedeta este Tuxie.



Putin bleu, in 2013 l-a facut sa fie destul de simpatic, nu?



In 2014 tot Tuxie era strajerul bradului nostru de Craciun. Aici fotografii.


Se pare ca din 2015 am dus bradul artificial la bunici si l-am impodobit acolo, pentru ca acasa am facut mici improvizatii iar primul brad impodobit cu Adrian, a fost unul lipit pe peretele din camera lui.


In 2016 nu stiu ce s-a intamplat ca nu gasesc fotografii, dar iata ca 2017 l-a prins argintiul bunicilor si a fost admirat atat de mari, mici dar si pisici.


Tot in 2017 am facut si o improvizatie pe peretele din  sufrageria de la Bucuresti.



Anul 2018 ne-a adus mai multi braduti, unul realizat din carton reciclat pentru calendarul advent 2018, si evident bradul nostru artificial ce a stat atata timp la bunici.


Eheeeiiii, iata ca anul 2019 face ca bradutul nostru ratacit sa revina acasa. Ideea i-a apartinut pustiului sa il aducem la Bucuresti pentru ca este mai mare si poate aduce mai multe cadouri si la bucuresti. :)))

Comentarii