Treceți la conținutul principal

Prima pirogravura

Am scos "prajitorul" de la naftalina. Cu alte cuvinte, bine ca l-am desigilat dupa un an de la achizitie, in caz ca nu functioneaza sa fiu sigura ca nu am cum sa-l mai returnez. :)))
Dar, pot spune ca astepta sa il folosesc la un proiect special.
Primul meu proiect de pirogravura!!!
Initial am facut cateva teste pe o scandura dar nu aratau deloc bine varfurile pe care le tot schimbam, in timp ce gandeam cu voce tare ca nu reusesc sa fac literele sa arate frumos.
Intr-un final, i-am dat de cap si pustiul urmarind curios langa mine tot procesul, il aud la un moment dat:
" - Uau, mami! Ai reusit! Arata bine nu? Nu??? Sunt mandru! Hai sa te imbratisez!"
Eram extrem de panicata sa nu ma ard, dar nici pe el si totusi m-am topit instant, nu de la aparatul de pirogravura ci cand i-am auzit cuvintele in timp ce se invartea ca titirezul pe langa mine.
Oh, vai, si 3 zile a mirosit a lemn ars in sufragerie, de ziceai ca avem plita cu lemne pentru incalzirea locuintei.
Cadoul a fost creat pentru o minunata fetita de 3+, ce se afla in perioada de varf a "rafinarii miscarilor" iar eu m-am gandit ca alaturi de un set de tesut, acest cadou practic i-ar fi util.
Un spargator de nuci, personalizat cu numele ei.
Noua ni s-a parut simpatica ciuperca iar Adrian deja mi-a cerut o comanda speciala cu un spargator de nuci pirogravat cu numele lui. Nu-i asa ca este draguta ciupercuta de lemn?






In imaginile urmatoare este Adrian in actiune, cu spargatorul lui de nuci nepersonalizat. Insa, i-am promis ca o sa il aiba si el pirogravat cu numele lui. Este perfect pentru spart alune de padure, migdale, nuci romanesti, alune de pamant, nuci pecan.




Comentarii