Treceți la conținutul principal

TUTORIAL: Coroniță de Crăciun din conuri de brad

De mai bine de trei ani adunăm precum veverițele (eu și puștiul), multe comori din parc iar în topul preferințelor sunt conurile de brad.
În tot acest timp am reușit să umplem câteva pungi și tocmai acum se pare că le-a sosit timpul să fie utilizate într-un mod tare frumos. Am creat câteva decorațiuni să împodobim casa pentru sărbătorile de iarnă.
Am reușit să facem 2 coronițe de agățat (un "coronoi" cu peste 38 de conuri și una mai micuță cu doar 31) plus 3 decorațiuni cu lumânări pentru masă, să-mi fi rămas cam 55 de conuri.
Bradul are deja 29 de conuri. 🎄
Analizând matematic situația se pare că iarna aceasta sufrageria noastră o să fie primitoare, frumoasă, călduroasă și plină de conuri de brad.




Astăzi vă prezint cum am realizat una din coronițe cu ce aveam la îndemână prin casă.

Baza am decis să fie carton reciclat de la o cutie de carton. Am decupat un cerc iar la final am observat că se îndoia datorită greutății conurilor așa că am mai decupat încă un cerc și l-am lipit pe spatele coroniței.


Cu ajutorul pistolului cu silicon am lipit conurile pe cercul de carton. 
Decideți lățimea și diametrul în funcție de căte rînduri de conuri doriți să lipiți.


Cu niște mușchi de copac sau licheni verzi adăugate printre conurile de brad ale coroniței puteți să-i înviorați nițel aspectul.


Pentru această coroniță am dorit să folosesc doar elemente naturale așa că pe post de globulețe am lipit din loc în loc câteva căpăcele de ghinde.


Aveam nevoie de o piesă principală pentru a atrage atenția și am zis că tot am căteva resturi din cartonul rămas de la cercul folosit pentru baza coroniței, astfel am realizat două căsuțe de turtă dulce.
Cu un pix alb am desenat bucățile de carton și le-am lipit în interiorul coroniței.


Cele două căsuțe de turtă dulce le-am nins cu vată de bumbac iar după ce am pus puțină pe acoperișuri mi-am amintit că aveam trei flori de bumbac ce stăteau de mai bine de 7 ani singhere într-o vază. Le-am lipit în partea de jos a căsuțelor și cred că se completează minunat cu acestea.

În partea de sus am adăugat o fundă din panglică.
Nu-i așa că nu pare complicat de realizat?

Sper că v-am inspirat.



Aș fi dorit să ning puțin conurile cu vopsea albă dar mi-a fost teamă că ar părea prea aglomerată și nu ar mai ieși în evidență cele două căsuțe din turtă dulce, dar am decis că celelalte decorațiuni să aibă parte de mai mult alb.

Revin cât de curând într-un articol cu restul decorațiunilor realizate din conuri de brad.

Comentarii