Treceți la conținutul principal

TUTORIAL: Poinsettia din fetru

Deși decisesem ca anul acesta să pun mai multă culoare în decorarea bradului, se pare că m-am gândit, m-am sucit și m-am răzgândit de atâtea ori încât într-un final am ajuns doar la alb și argintiu. 

Anul trecut am decorat bradul de Crăciun doar cu ornamente realizate de mine și puști (vedeți aici calendarul advent cu respectivele decorațiuni), din materiale naturale iar cromatica a fost o combinație de alb și maroul oferit de iută și carton.

Nu știu cum fac dar se pare că aproape în fiecare an mă îndrept către alb.

De data aceasta am primit de la mama globurile argintii și albe iar eu am venit în completarea lor cu doar 4 ornamente realizate de noi. Vedeta fiind fetrul.

Unul dintre acestea este poinsettia din fetru alb ca neaua.




Cel de-al doilea ornament realizat anul acesta din fetru a fost moșul bărbos pentru care am realizat tutorial în urmă cu 6 ani, dați click aici pentru a vedea cum se face.


Dacă moșul are deja tutorial prezentat pe blog, haideți să vă arăt cum se face poinsettia din fetru.

Ai nevoie de:

- fetru alb,

- foarfecă,

- lipici pentru textile sau pistol de lipit la cald cu silicon,

- sclipici argintiu.

Prima dată decupezi petalele din fetru având forme de frunze: 3 mici, 6 medii și 6 mari.


Pentru a putea da volum florii, lipești la un capăt fiecare petală, precum în imaginea de mai jos.


După ce ai lipit toate petalele începi să asamblezi poinsettia unind prima dată cele 3 petale mici, sub acestea lipesti cele 6 petale mijlocii și apoi sub cele mijlocii lipești cele 6 petale mari.


La final adaugi în centrul florii puțin lipici cu sclipici argintiu.

Gata, acum ai o poinsettia numai bună de împodobit bradul de Crăciun sau o poți include în orice decorațiune poftești.

Vă doresc, mult spor!

Comentarii