Treceți la conținutul principal

Vremea - calendar săptămânal

Ani de zile am avut acest calendar lipit pe ușa de la intrare. Puștiul a fost foarte încântat de activitatea zilnică și țin minte că săptămâni întregi mergea la fereastră, în fiecare dimineață să vadă cum este vremea afară.

Pe lângă faptul că a învățat să identifice anumite fenomene ale naturii, l-a făcut mult mai conștient de cum ar fi bine să se îmbrace când iasă afară.




Eu am preferat să expun acest calendar pe holul de la intrare, înainte de a ieși din casă puteam să luam decizii în funcție de cum să ne îmbrăcăm.

Pe spatele fiecărui card am lipit câte o bulină magnetică iar tabelul cu zilele săptămânii l-am lipit cu banda adezivă transparentă de ușa de la intrarea în casă. Fiind o ușă metalică a fost o bază perfectă pentru manevrarea cu ușurință a cardurilor cu magneți.




Evident că puteți să folosiți această activitate la masa de lucru, sau dacă optați să lipiți magneți pe carduri puteți să le folosiți și în bucătărie, pe ușa frigiderului. În timp ce pregătiți mâncarea pentru cină puteți avea parte și de mici jocuri de rol, spre exemplu vă imaginați că este vânt și suflați spre copil, sau că plouă și îl puteți stropi cu puțină apă iar el să identifice cardul corespunzător.

La finalul săptămânii noi mergeam și analizam cum a fost vremea pe tot parcursul celor 7 zile și nopți, repetam zilele săptămânii, discutam despre anotimpuri, număram câte zile au fost cu soare sau în câte zile a plouat.

Broșura Vremea - calendar săptămânal o puteți descărca de aici iar imaginația voastră cred că nu are limite în crearea de noi activități în baza acestui calendar și sunt convinsă că vor fi primite cu drag de micuții voștri.

___________________________
Vreau să mulțumesc tuturor care m-au susținut și care vor alege să mă susțină prin achiziția produselor digitale de pe site-ul meu vixy.ro.

Prin achiziționarea acestor produse și nedistribuirea lor mă veți sprijini să pot dezvolta alte produse care sper să poată să vă ajute și să vă faciliteze efortul depus în clădirea unei educații concentrată pe interesele copiilor și principiile educației Montessori.

Pentru achiziționarea fișierelor electronice:
- mergeți pe pagina vixy.ro în secțiunea dedicată produselor digitale;
- adăugați broșurile dorite în coșul de cumpărături și finalizați comanda;
- după ce plata a fost confirmată veți avea acces pentru a descărca broșurile comandate.

NOTĂ:
Vă rog să NU ditribuiți aceste fișiere în niciun fel, deoarece distribuirea proprietății creative nu este corectă față de autor și nici legală.
Oricând aș fi extrem de încântată să văd fotografii cu aceste materiale folosite de către cei mici (scopul principal pentru care m-am hotărât să încep proiectul), nu ezitați să le etichetați pentru a le putea identifica usor.

Vă mulțumesc din suflet pentru suport și interes și aștept cu nerăbdare vești . :)

Mult succes!





Comentarii