Treceți la conținutul principal

Acadele colorate

Acadele cu ciocolata, cirese, fistic, mere verzi si tot felul de combinatii fructate, evident toate aceste arome vor fi in imaginatia invitatilor pentru ca eu am lucrat cu un singur ingredient: hartia!

Alina este mamica Otiliei si a stiut foarte bine ce doreste pentru botezul micutei iar pentru acest pachet am avut mana libera din punct de vedere cromatic... multe culori vesele. 

Prima data am facut conceptul invitatiei care este de tipul 2 in 1, adica si plic si invitatie rezultand o acadea pe bat asezonata cu fundita imbulinata.










Am pregatit si ghirlande, cutiute pentru biscuiti si alune, si nu in ultimul rand am personalizat coperta unui album foto. Alina a dorit foarte mult sa pastreze amintirile foto intr-un album care sa se integreze in tema evenimentului.








Alaturi de fotografiile evenimentului m-am gandit ca ar fi frumos sa pastreze amintire si o invitatie asa ca am alaturat-o celorlalte acadele de pe coperta albumului.





Asa cum v-am obisnuit am sa va prezint si cateva imagini din timpul productiei. 
Imi place mult sa lucrez cu straturi de hartie suprapuse si sa ajung la produsul finit prin asamblarea elementelor. Nici acest proiect nu a dus lipsa de multe etape intermediare ce au necesitat precizie si rabdare, dar nu ma plang ci ii multumesc celui de sus ca mi-a dat muuuulta, dar multa rabdare. :)









Le gasiti in magazinul vixy.ro accesand link-ul acesta.

Comentarii

  1. Vai, arata ca de poveste. Tare norocoasa Otilia. Imi place foarte mult ideea acadelei care este si invitatie. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Nico. Pana in acest moment este favorita mea. :p

      Ștergere
  2. uuu chiar interesanta :) Felicitari pentru inca o idee minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce explozie veselă şi tonică de culoare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu