Treceți la conținutul principal

Cinema, o tema deosebita pentru nunta

Dragi cititori incep cu un avertisment. Acest articol va fi foooooarte lung, cu multe fotografii dar si cu multe cuvinte (astazi am chef de povestit). Sper sa nu va plictiseasca ci sa va inspire.
Sa incepem povestea: acum cateva saptamani am primit un email de la Izabela in care ma intreba daca sunt deschisa pentru o colaborare pentru nunta ei. Dorea lucruri handmade care sa se incadreze in tema aleasa de ea si Stefan (atunci logodnic, acum sot) si anume cinematografia. Iubesc mult filmele asa ca au dorit sa fie o linie comuna si sa se regaseasca elemente specifice acestei teme.

M-am bucurat nespus vazand reactia exuberanta a Izabelei cand i-am aratat propunerile mele. Cred ca a fost chimie si totul a mers ca pe roate desi aveam la dispozitie foarte putin timp, iar Izabela mi-a facut o mica surpriza, m-a anuntat cu cateva zile inaintea evenimentului ca dubleaza numarul materialelor. :)


numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema

Rolele de film facute din carton au fost o adevarata provocare pentru aceasta tema. Fiind elementele centrale ale decorului le-am acordat toata atentia.

role film tema cinema nunta, numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema

props photo booth, role film tema cinema nunta, numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema, place card mireasa film


props photo booth, role film tema cinema nunta, numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema, place card mireasa film

Meniul nu a fost realizat de mine, dar mi s-a parut foarte draguta ideea de a-l transforma intr-un mic ghid in care au prezentat fiecare zona disponibila pentru distractie.


props photo booth, role film tema cinema nunta, numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema, place card mireasa film

Pot sa va spun ca ador miresele care vor sa fie diferite, care stiu sa aleaga un element comun reprezentativ pentru cuplu si sa il puna in valoare, care pe langa ziua minunata a evenimentului stiu sa se bucure de partea placuta a organizarii, de momentele in care pun totul pe lista si aleg fiecare detaliu sa fie perfect.

props photo booth, role film tema cinema nunta, numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema, place card mireasa film

place card mireasa film, tema cinema nunta




role film tema cinema nunta, numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema


role film tema cinema nunta, numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema

 
role film tema cinema nunta, numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema


role film tema cinema nunta, numere masa nunta, tema cinema nunta, numere masa handmade, suport flori cinema

Sustin cu tarie ca nunta poate sa fie un eveniment plin de bucurie si distractie nu neaparat o obligatie, trebuie doar sa stii sa pui accentul pe aspectele placute iar Izabela si Stefan au facut acest lucru. Au oferit invitatilor diversitate, adica zone in care sa poata socializa sau sa se relaxeze sau pur si simplu sa bea o cafea in compania unei rude indepartate.


 
Mi-a placut mult zona de cinema in aer liber, unde au rulat toata noaptea filme cu Charlie Chaplin si nu numai.


Cand am facut aceasta fotografie cutiile inca nu fusesera umplute, dar imi pot imagina aroma floricelelor de porumb cu unt (popcorn).


cutie popcorn personalizata, cutie popcorn handmade



Uneori oamenii sunt reticenti atunci cand trebuie sa incerce lucruri noi dar cred ca cel mai usor sunt convinsi prin puterea exemplului. Izabela se temea de faptul ca invitatii nu vor scrie in jurnalul lasat in zona pentru mesaje, si pentru ca eram prin zona mi-am permis sa dau tonul lasand primul mesaj. Stiti propozitia din clasele primare: "Cecilia ne da tonul" am pus-o in practica. :)







Evident ca nu a lipsit nici coltul foto, de unde am inteles ca invitatii au putut sa plece acasa cu o amintire foto la minut.



Eu sunt convinsa ca a fost un eveniment minunat unde invitatii si mirii s-au distrat fantastic de bine si au ramas cu amintiri frumoase. De fiecare data cand voi primi astfel de provocari voi lucra cu drag si cu multa pasiune.

Felicitari Izabela si Stefan! 

La final vreau sa va arat cateva imagini din timpul lucrului si incep cu asistenta care face ce stie mai bine: asista.












Cel mai bine realizez materialele daca analizez originalul iar pentru floricelele de porumb cu unt necesare cutiilor pentru vazele cu flori am savurat un bol intreg de popcorn in timp ce le pictam pe cele din carton. Acestea au fost lipite pe cutii cu ajutorul bureteilor adezivi pentru a oferi tridimensionalitate.




Pentru noul model de ochelari pentru accesoriile foto aveam nevoie de un tester super curios si dornic sa elimine plictiseala cotidiana.






Comentarii

  1. Cate detalii minunate! Cred ca este cea mai frumoasa interpretare a temei "cinematografie" pentru o nunta din cate am vazut pana acum!
    Ca de obicei, Vixy ai facut o treaba minunata!
    Tuxie rules! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Anca. Si un mic update cu actiunile blanoasei: azi dis-de-dimineata la ora 6 fugea prin casa cu punga in care pusesem zimtisorii din carton decupati de la rolele de film... sute de resturi de carton au fost imprastiate prin toata casa. :))) Deci avem parte de distractie si dupa ce finalizam proiectul.

      Ștergere
  2. Absolut perfect, ma uimesti de fiecare data, Cecilia.Tuxie a crescut asa repede :) Cand l-am pictat era inca asa micut si slabut :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata tot! o prezentare foarte coerenta si o idee absolut minunata de tematica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru corectitudine trebuie mentionat ca tot ce vedeti aici a fost ideea miresei, ea a organizat totul, rolul Ceciliei a fost de a manufactura conform ideilor miresei, rolele de film, cutiile de popcorn si alte mici accesorii din carton. Si ce este drept, s-a descurcat foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut. Anul acesta avem nunta...cu tema film. M-ar interesa sa stiu cum ati realizat rolele de film:) mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, draga Anonim! Felicitari pentru minunantul eveniment, rolele sunt realizate din carton, decupat si lipit manual.

      Ștergere
  6. buna ziua, mai exista rolele respective? m ar interesa sa le inchiriem sau sa le cumparam... multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna!din ce material sunt facute marturiile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Alina!
      Din pasta polimerica.

      Ștergere
    2. Buna!Sunt interesata de marturii si aranjamente pt tema cinema.cum putem lua legatura?

      Ștergere
  8. Buna ziua, felicitari pentru tot ce ati realizat!!! Din ce sunt realizate "inelusele" care tin servetelele textile? DIn acelasi material sunt realizate si numerele pentru mese si micile semne pt locurile invitatilor?

    Inca o data felicitari! Geniala treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, draga Anonim!
      Inelele sunt filme foto reale iar restul a fost realizat din carton.

      Ștergere
  9. Buna si Bravo ptr ceea ce ati facut, mi-ati dat atatea idei ptr nunta noastra ;)
    Va rog mult daca imi puteti spune, numerele ptr mese din ce le-ati confectionat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Ionella!
      Multumim frumos pentru aprecieri si spor in organizarea nuntii.
      Numerele sunt realizate din carton.

      Ștergere
  10. Foarte frumos totul, chiar mi-au prins super bine cand am inceput sa ma agit pentru realizarea nuntii cu aceasta tematica. Nu mai vazusem la nimeni pana acum si am vrut sa fie ceva frumos si placut pentru noi si pentru invitati. Imi puteti spune ce dimensiune au avut cutiile de popcorn in care erau puse florile? par destul de mici si as vrea sa imi fac o idee de dimensiuni.
    Va doresc sa incantati miresele ca si pana acum, faceti o treaba de nota 10!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna. As dori sa cumpar accesoriile de la aceasta nunta.
    Cum o pot face_
    Mersi.

    Iby

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu