Treceți la conținutul principal

Brutaria din sat

A fost pentru prima oara cand am decorat o vitrina,  mai exact pentru "Brutaria din sat" localizata in Voluntari. Fiind un brand cunoscut iar lantul presupune o linie unitara pentru toate magazinele a trebuit sa respect cromatica specifica plus folosirea materialelor naturale. Elementele reprezentative: lambriuri din lemn, tesaturi de canepa, grau natural, seminte, floricele de camp si multe cosulete cu paine.
Pata de culoare este data de accentele de rosu ce invioreaza atmosfera, astfel ca pe langa vopsitul felinarelor am creat multi maci din hartie creponata.
 
 
 





Galetusele in care am pus grau le-am decorat cu sfoara de canepa si cu resturile coditelor de grau ramase dupa ce am aranjat cosuletele cu flori.


Tot pentru decorul vitrinei am cusut saculeti pe care i-am pictat cu vopsea pentru textile.















Va recomand cu drag sa-i faceti o vizita, cred ca veti descoperi produse care va vor incanta papilele gustative. O gasiti in Voluntari vis-a-vis de primaria orasului, chiar langa Mega Image.

La final va voi prezenta si un scurt tutorial, dar nu inainte de a va arata cateva imagini din timpul procesului de lucru.
Uneori uneltele moderne si sculele electrice cu siguranta usureaza munca dar atunci cand nu ai astfel de unelte trebuie sa te multumesti si cu o panza de ferastrau. Trebuie sa ma laud ca am reusit sa tai betele de lemn fara sa imi fac zgarieturi. :)





Si acum tutorialul. Este vorba de decorarea minicosuletelor.
Materiale necesare:
- cosulet de paie;
- sfoara de rafie;
- grau;
- flori;
- ac si foarfeca;
- lipici;
- o bucatica de material din canepa;
- buburuza de lemn.


Faceti doua buchetele, unul cu grau si flori si unul cu coditele de la grau ramase de la primul buchetel.


Legati capacul cosuletului astfel incat sa stea inclinat pe o parte.


Bucatica de material din canepa o legati sa formeze o fundita si o lipiti pe cosulet, apoi lipiti buburuza.



Ultimul pas: umpleti cosuletul cu buchetelele realizate.





Comentarii

Trimiteți un comentariu