Treceți la conținutul principal

Sepci de vanzare

După ce adoarme copilul seara şi îţi revii niţel după ziua încărcată, lenevind pe canapeaua din sufragerie, te trezeşti că pe la ora 23:30 te apucă pofta de meşterit. Ce faci?
Cauţi repede pe balconul magic: vopselele, cutia cu fetru, foarfeca, lipiciul şi... spor la treabă.
Atât de tare mi-a plăcut cum a ieşit vânzătorul de şepci încât musai am stat să-i cos şi cele 17 şepci.
Şi m-a cam prins ora 3 dimineaţa.

A doua zi puştiul striga prin casă:
"- Şeeepci, şepci de vânzareee! Cine vrea şepci??? O sută unu lei şapcaaa!"

În carte şapca are preţul de 50 de bani bucata, cred că dacă micul meu reuşeşte să vândă 16 şepci cu căte 101 lei, saptămâna viitoare fac prăpăd la Gaudeamus.

Cartea o avem de ceva vreme şi ne place tare mult, iar după ce maimuţele au făcut echilibristică pe ramurile copacului, şi am făcut un joc de rol cu ele şi cu şepcile vânzătorului, mi-a venit ideea să creez un joc cu zar.
Cum pe balconul magic găsesc orice mi-aş putea imagina, am avut un zar de lemn simplu pe care l-am pictat. Pe o latură a zarului am pictat mustaţa vânzătorului, pe alta o faţă tristă iar pe patru laturi  câte o şapcă: gri, maro, albastră şi roşie.
Regulile jocului sunt simple.
Presupune să punem şepcile pe capul vânzătorului respectând ordinea menţionată în carte.
Dacă dai cu zarul şi pică mustaţa, ai dreptul să pui două şepci din fetru, dacă este faţa tristă vei sta o tură, pentru şapca roşie vei pune şapca roşie şi tot aşa pentru celelalte şepci.

Mare concentrare, să nu cadă stiva de şepci de pe capul vânzătorului şi tare distractiv!











Comentarii