Treceți la conținutul principal

Varza si morcov

Un " xi si zero" de toamna. Tin minte cat de mult imi placea jocul acesta cand eram mica.
Nu stiu cum de mi-a venit in minte tocmai acum, dar am decis sa-l prezint pentru prima data lui Adrian ca fiind "varza si morcov". Cei drept, nu detinem un joc "x si 0" cu figurine, ci as fi putut sa i-l prezint cu pixul pe hartie, dar pare mai haios prezentat pe o felie de lemn pe care am facut grilajul cu creta iar elementele sunt legume modelate chiar de noi.
In plus, daca tot este sezonul lor iar pietele sunt pline de legume numai bune de bagat la murat, hop si noi cu varza la inaintare.
A prins destul de repede ideea dar cred ca este primul joc la care incearca sa triseze foarte mult.
Ma amuza ata de tare cand il vad ca se grabeste sa puna el de doua ori la rand sa faca primul 3 legume in line, sau imi muta varza ca sa castige.
In familie am evitat sa facem competitii cu el, mai ales in viata de zi cu zi. Insa, au fost suficiente cateva vizite la bunici in care bunicul fugea la baie sa se spele primul, sa ajunga la masa primul, sau sa termine de mancat primul.
Nu ma plang, caci e bine sa fie pus in situatii diferite iar competia poate fi benefica in anumite cazuri, dar nu cred ca atunci cand este facuta oricand, oricum si din orice.







Comentarii

  1. Ce inventiva esti! Super-faina ideea de X si 0 cu legume :D . Plus ca legumele le poti folosi si pentru altceva :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, iti multumesc frumos!
      Legumele sunt folosite intens si in jocurile de rol: "la piata", sau "in gradina", chiar si pentru cartile din seria Pettson si Findus. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu