Treceți la conținutul principal

TUTORIAL: Tablou din materiale reciclate

Cel mai aglomerat loc din casa noastra este balconul, de fapt balcoanele, ca avem doua. Aici sunt depozitate cutii si cutiute ce ascund comori. Mai exact: materiale didactice, figurine, carduri, recipiente, tavi si vase pentru prezentari, vopsele, fetru, lut si destul de multe lucruri ce pot fi lejer gasite intr-un magazin de art & hobby. Pe langa cele mentionate mai sus, evident ca sunt comorile adunate de noi din natura: ghinde, conuri, frunze, muschi , crengi, pietre, pene, plus materialele reciclate ce vor fi candva refolosite.

Acum, poate va intrebati de ce postez copaci cu frunze abia inverzite cand afara este toamna si in curand va bate la usa iarna?
Cand caut ceva pe balcon gasesc altceva, ce mi-ar fi fost necesar cu cateva zile inainte, asa am patit aseara cand cautam pe calculator, o serie de fotografii cu niste tutoriale despre ferma realizata de noi.
Evident, ca nu am gasit ce cautam dar am dat de tabloul acesta cu un frumos copac inverzit, realizat prin luna mai.
Imi zic: nimic nu este intamplator, mai ales ca astazi este "Ziua reciclarii in America" iar noi avem un tablou realizat complet cu materiale reciclate!


Materialele reciclate folosite:
- capacul unei cutii de carton primita cu niste produse comandate online;
- role de carton de la hartia igienica;
- hartie kraft primita intr-un alt colet cu un teanc de carti.


Pasii sunt detul de simplu de urmarit si pus in practica.

1. Pustiul a taiat fasii din rolele de carton.



2. A rupt si a mototolit hartia, pentru a forma trunchiul si crengile copacului.





3. Eu am lipit o hartie alba pe bucata de carton luata de la o cutie, apoi cu pistolul de lipit la cald am pus hartia mototolita si rondelele de carton pe post de frunze.

In timp ce lipeam, pustiul a luat aparatul meu foto si a-nceput sa-mi faca poze, asa am putut sa am tutoarialul cu fiecare pas in parte.



4. Ultimul pas i-a revenit tot lui. A pictat frunzele.


Mai am foarte multe role de carton pe balcon, si cred ca vom repeta experienta combinarii acestora cu pictura, mai ales ca presupune dezvoltarea mai multor abilitati: folosirea foarfecii, ruperea si mototolirea hartiei intareste muschii mainilor (ce sunt atat de necesari in etapa scrierii).

Comentarii