Treceți la conținutul principal

BROȘURA: Ciuperci cu pălărie

Este o zi de sâmbătă cu soare iar eu am un val imens de energie, de entuziasm și de bucurie, chiar dacă în ultima perioadă lucrez intens seara după ce adorme puștiul și în cele mai multe cazuri mă prinde ora 2 sau 3 noaptea la birou. Dimineața pe la 7, celui mic îi cântă ceasul deșteptător interior pentru trezire, mai vine și cu o foame de lup la pachet. Dar suntem cu zâmbetul pe buze pentru o nouă zi ce merită explorată și savurată.

Vreau să anunț cu și mai mare entuziasm față de prima frază a acestui articol, că am reușit să finalizez o nouă broșură educativă. Are o temă ce intră în aria curiculară de biologie: "Ciuperci cu pălărie". Punând cap la cap toate fotografiile cu materialele tipăribile, explicațiile și tutorialul pentru puzzle veți putea achiziționa un fișier electronic cu 22 de pagini, numai bun pentru mici exploratori și iubitori ai naturii.

Mereu am admirat ciupercile și mi-a făcut o deosebită plăcere să urmăresc documentare despre regnul fungi. Se cunosc peste 100 000 de specii iar tehnologia modernă a făcut posibil urmărirea filmelor într-un timp foarte scurt, cum cresc și se dezvoltă în mediul natural. Știți fragmentele acelea video redate pe repede înainte, ce țin câteva minute dar au în spate zile întregi de filmare? Da, acelea sunt fascinant de urmărit și de către adulți nu doar de copii.

Revenind la broșura cu ciuperci.


Afișul anatomiei ciupercii este bun de tipar pe format A4. Este perfect pentru controlul erorii în activitățile de asociere a etichetelor părților componente ale ciupercii sau în activitatea de scriere a cestora.

În fișier sunt incluse carduri de nomenclatură (carduri în trei părți), trebuie să tipărești paginile respective apoi să le decupezi pe conturul specificat.

Am inclus carduri cu fotografiile reale ale unor specii de ciuperci cu pălărie. Le poți lamina pentru o mai mare durabilitate, însă doresc să menționez că procesul laminării face ca hârtia să nu mai poată fi reciclată.  Pentru o experiență senzorială plăcută sugerez să tipărești pe un carton gros special, cu o textură deosebită.

Vor arăta minunat!





În acest fișier am inclus pe lângă materialele ce pot fi tipărite și informații despre cum prezinți lecția în 3 timpi și indicații cum să folosești cardurile de nomenclatură, numite și carduri în trei părți.


Puzzle-ul ajută la dezvoltarea orientării în spațiu, a coordonării, a raționamentului și abilităților motorii fine ale mâinii.

Asamblarea acestuia ajută la îmbunătățirea atenției asupra mai multor factori simultan: imaginea ca întreg, forma elementelor, succesiunea de asamblare și satisfacția rezultatului muncii finalizate.

Ținând cont de toate beneficiile pe care le aduce acest tip de activitate, am inclus în această etapă de studiu, asamblarea unui puzzle din fetru cu părțile componente ale ciupercii și asocierea etichetelor denumirilor acestora. Vei descoperii în broșură tutorialul pentru realizarea puzzle-ului chiar și șabloanele necesare pentru a crea acest material repede, ușor și fără stres.



Nu am omis nici dezvoltarea laturii creative a celor mici pentru că am adăugat o fișa pentru pictat sau colorat ciuperci. Fie că este vorba de ciuperci maro, galbene sau roșii, creativitatea și imaginația pot zburda liber. 


___________________________
Vreau să mulțumesc tuturor care m-au susținut și care vor alege să mă susțină prin achiziția produselor digitale de pe site-ul meu vixy.ro.

Prin achiziționarea acestor produse și nedistribuirea lor mă veți sprijini să pot dezvolta alte produse care sper să poată să vă ajute și să vă faciliteze efortul depus în clădirea unei educații concentrată pe interesele copiilor și principiile educației Montessori.

Pentru achiziționarea fișierelor electronice:
- mergeți pe pagina vixy.ro în secțiunea dedicată produselor digitale;
- adăugați broșurile dorite în coșul de cumpărături și finalizați comanda;
- după ce plata a fost confirmată veți avea acces pentru a descărca broșurile comandate.

NOTĂ:
Vă rog să NU ditribuiți aceste fișiere în niciun fel, deoarece distribuirea proprietății creative nu este corectă față de autor și nici legală.
Oricând aș fi extrem de încântată să văd fotografii cu aceste materiale folosite de către cei mici (scopul principal pentru care m-am hotărât să încep proiectul), nu ezitați să le etichetați pentru a le putea identifica usor.

Vă mulțumesc din suflet pentru suport și interes și aștept cu nerăbdare vești . :)

Mult succes!

Comentarii