Treceți la conținutul principal

Prin hublou


A venit septembrie și oficial este toamnă, dar vremea încă ne ține ancorați în atmosfera verii, cu cer albastru plin de soare și căldură. Nu vrem să renunțăm la vară, o mai păstrăm nițel în jurul nostru până vin ploile și simțim că toamna ne bate-n geam. 

Tragem cu ochiul prin hubloul unui submarin și descoperim vietățile marine. O activitate art &craft, adică lucrul manual sau arte vizuale, sau îndemânare, sau cum preferați să-i spuneți, în care am pictat, decupat și ne-am jucat cu magneții.


Ne-am imaginat că vom călători cu submarinul și vom explora lumea acvatică privind prin hubloul acestuia.
Pentru a ne crea această atmosferă, am luat o cutie de carton căreia i-am decupat un cerc în capac, am adunat câteva figurine cu animale marine să ne inspire, am scos repede din bibliotecă o carte pentru a ne documenta despre acestea, ne-am ales podeaua drept companion de lucru și am purces la treabă.

În prima imagine este cutia îmchisă iar mai jos o puteți vedea deschisă.




Interiorul cutiei avea să conțină misterioasa lume a mărilor și oceanelor ce urma a fi explorată de noi, așa că am luat pensulele și puștiul a pictat apa, între timp eu am decupat câteva alge din cartonul pictat de el cu verde.


În momentul acesta aveam mediul pregătit, urma să-l populăm.
Unele animale au fost desenate, pictate și decupate integral de el, pentru altele au fost conturate figurinele din plastic, de exemplu diavolul de mare ne-a permis să-i facem forma foarte repede și ușor.




Pentru texturi am folosit o bucată de folie cu bule pe care Adrian a vopsit-o cu diferite culori și apoi a imprimat căluțul de mare, țestoasa, peștii.
Știm bine că detaliile fac diferența iar meduza urma să aibă parte de tentacule mobile, realizate din sfoară de bumbac.






Când am avut totul gata, am luat câteva buline autoadezive magnetice și le-am lipit pe dosul animalelor marine. 
Bagheta magnetică urma să fie piesa principală în manevrarea și mișcarea acestora.



Toate animalele decupate din carton și pictate au ajuns în cutia pregătită pentru joaca de-a submarinul. 
Am reținut din cartea Călătorii uimitoare ale animalelor, scrisă de Chris Packham și ilustrată de Jason Cockcroft că meduzele pot fi hrană pentru țestoasele pieloase, așa că un episod din jocul nostru de rol a fost ca eu-țestoasa să-l urmăresc pe el-meduza și să încerc să mă hrănesc.


Încercați să vă imaginați câtă distracție a fost, de a fugit săraca meduză și înafara spațiului acvatic. :))

Vă îmbrățisez,


Comentarii