Treceți la conținutul principal

Calendar advent 2019 (2)

Cum spuneam in primul articol despre calendarul advent de anul acesta, vom avea multe activitati craft pentru decorarea bradului de Craciun si a casei.
Unele decoratiuni au fost intuitive pentru el si nu a fost neoie sa ii prezint pasii, ci pur si simplu a observat decoratiunea model realizata de mine, pentru altele am intervenit si eu atunci cand mi-a cerut. Trebuie sa recunosc ca unele activitati nu au prezentat deloc interes pentru el si le-am facut singura dar pustiul venea la masa de lucru si tragea cu ochiul din cand in cand la ceea ce fac.
Mi-a demonstrat ca desi nu a dorit deloc sa se implice in ceea ce lucram eu, m-a spurprins de cateva ori ca dupa o perioada de timp, din senin initia sa faca singur ceea ce a vazut la mine cu ceva timp in urma. Asa ca eu incerc (si imi e destul de greu) sa imi controlez miscarile chiar si cand nu este 100% langa mine, fac tot posibilul sa fie mereu ca o prezentare, pentru ca ochiul lui vigilent se pare ca inregistreaza si atunci cand nu as zice ca o face.
Dar sa revenim la zilele calendarului advent.

Ramasesem la ziua de 8 decembrie in care a realizat decorul mesei. A pus intr-un borcan cateva decoratiuni, zapada artificiala si o ghirlanda luminoasa, plus cativa braduti din carton alb decupati prin februarie, de ziua lui. Singur a decis sa adauge pe masa si acesti braduti. Eu uitasem complet de ei, dar se pare ca memoria lui si asoocirea cu iarna a fost mult mai buna.





Pe 9 decembrie am realizat un model de decoratiune pe care l-am invata eu la cursul Montessori, terminat in noiembrie inca aveam in memorie cum se face impletitura. Aceasta activitate era inclusa in zona de arta iar pustiul mi-a demonstrat ca a fost o super alegere sa o punem si noi pe lista realizarile noastre din aceasta saptamana. A cerut sa infasoare mult mai multe decat ii propusesem eu. Cu un asa succes, cred ca voi pastra tavita cu aceasta activitate sa o aiba mult mai mult timp la indemana, sa exerseze de cate ori doreste.




Pentru ca afara inca nu a nins iar noi ne dorim sa avem zapada de Craciun, iata ca pe 10 decembrie am adus fulgii de nea in casa. Aveam autocolante transparente cu forme de fulgi, asa ca i-a lipit pe perdea si pe geam.




Daca tot ninsese cu o zi inainte, pe 11 decembrie ne-am facut saniute. A pictat cateva bete de lemn iar eu le-am lipit, el urmand sa lipeasca sfoara si sa le agate in brad.





Ziua urmatoare am facut o coronita pentru a infrumuseta holul de la intrare. Pe o baza din nuiele impretite am prins cateva crengute de brad, am pus o funda din iuta si am legat cativa clopotei. Ah, si putin lipici cu sclipici.




Comentarii

  1. buna, cum se numeste acea decoratiune invatata la cursul montessori, cu impletitura de ata? urmam si noi calendarul de activitati iar acesta nu imi dau seama cum se realizeaza. multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, se numeste ochiul lui Dumnezeu. Este un model mexican si daca vei face o cautare "ojo de dios" pe google vei gasi tutoriale video.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu