Treceți la conținutul principal

TUTORIAL de PAȘTE(4): Decor floral din cofraje de ouă

Este Vinerea Mare și este cazul să finalizez seria tutorialelor de Paște începută săptămâna aceasta. Primul a fost inelul pentru șervețel, al doilea a fost tutorialul cu paharele personalizate iar cel de-al treilea a fost suportul pentru ouă. În ultimul tutorial voi prezenta cum poți realiza un decor floral din cofraje de ouă.




Așa cum se observă în fotografii am optat să păstrez pentru florile ce vor completa decorul mesei festive, o cromatica pastel.

Pe lângă aceste flori am pus două lumânări, câteva ouă mici și un iepuraș din lemn cu o coadă pufoasă din pom-pom. Iepurașul este un obiect de decor pe care îl avem de mai bine de 5 ani iar primul lui rol a fost să-l ajute pe puști în etapa de învățare a culorilor. I-am lipit un scai/arici/velcro în dreptul codiței iar Adrian folosea un zar ce avea culorile primare pictate pe laturi și în funcție de culoarea zarului el trebuia să pună un pom-pom corespunzător pe post de codiță. 

Acum i-au revenit atribuțiile de iepuraș decorativ.



Pentru florile decorative vei avea nevoie de:

- cofraje de ouă (eu am avut verde și alb),

- foarfecă,

- vopsea + pensulă.


În primă fază trebuie să decupezi cofrajul alb pentru realizarea florilor. Vei obține flori cu patru petale.


Apoi le vopsești în culorile dorite. Eu am preferat să le fac albe și ulterior să adaug nuanțele pastelate.


Din cofrajul verde decupezi frunzele florilor. Dacă nu ai cofraj verde nu este nici o problemă, poți decupa frunzele din cartonul alb și apoi le vei vopsi cu verde.


Când vopseaua este uscată poți începe aranjamentul piesei principale a decorului. Poți lipi frunze de flori sau poți să asamblezi decorul cu elemente individuale.

Folosește o tăviță sau un coșuleț în care poți pune iarbă artificială, sau mușchi sau chiar licheni verzi pentru a obține o bază pentru acestea apoi adaugi florile și frunzele.



Puteți descărca fișierul cu etichetele pe care le-am creat pentru paie, biscuiți și cele decorative, dând click aici.

Îl tipăriți pe un carton format A4 apoi decupați pe contur sau pe linia punctată.



Gata, decorul este minunat, iar acum pot să mă apuc de cozonaci și pască.

Spor mult și Paște Fericit!

Cu drag,





Comentarii