Treceți la conținutul principal

Calendar advent 2019 (4)

Recunosc ca am avut doua zile (17 si 21 decembrie) in care am tras chiulul si nu am mesterit ceva specific Craciunului. Intr-una din zile pustiul a avut chef de construit puzzle-uri si cred ca a facut vreo 6 sau 7 si am jucat foarte multe jocuri de societate.


Activitatea de pe 16 decembrie nu prea la atras pe pustiul meu, poate a fost obosit pentru ca am facut seara casutele. Par scorburi in trunchi de mesteacan si sunt realizate din role reciclate de la hartia igienica, vopsite si lipite cartoane ondulate pe post de acoperis. Le-am nins cu ceva vata de bumbac lipita iar detaliile sunt facute cu ajutorul lipiciului cu sclipici.
Mie imi place foarte mult cum au iesit.





Pe data de 17 decembrie a dorit sa construiasca puzzle-urile.
Traiasca cel care a inventat pinterestul , pentru ca ne-a oferit foarte multe surse de inspiratie in realizarea acestor decoratiuni. Ore intregi poti naviga si nu te mai saturi.
Pe 18 decembrie am folosit dischetele mele demachiante sa facem omuleti din margele de lemn, sfoara de iuta si dischete rotunde.



19 decembrie a fost ziua cu cea mai simpla activitate. Ghirlanda din bile de vata.




Pe 20 decembrie am facut oameni de zapada, de fapt din dischete de bumbac. Nasul si palaria sunt din carton colorat iar ochii, gura si nasturii sunt desenati cu markerul negru.


Sambata pe 21 decembrie a fost ziua unchiului asa ca am fost in vizita. In ziua respectiva cred ca nu am mesterit mai nimic. Ziua urmatoare am impodobit mini bradutul din ghiveci. Aveam un set de decoratiuni din lemn si au venit perfect in completarea bradului nostru rustic.



Comentarii