Treceți la conținutul principal

Meduza clatita si crabul

Este weekend.
De aseara pustiul a facut meniul pentru urmatoarele doua zile.
"- Clătite, mama! Vreau clătite mâine dimineață la micul dejun! Te roooog!"

Si s-a trezit cu:
"- Bună dimineața, mama! Mi-e foame!"

Cat el a mai stat in pat si a rasfoit cateva carti, m-a lovit inspiratia si putin vinovatia ca nu prea i-am mai facut aranjamente faine pe farfurii, asa cum ma pocnea zilnic cheful ( a se vedea cartea cu retete si rime haioase) cand incepuse autodiversificarea.
Am atentat la strugurii lui tati pentru decor si am facut repede o scena marina cu un meduzoi zambaret, un crab sasiu si un coral din mar.



Dupa ce a vazut farfuria ce imi aud urechile?
"- Mama, dar eu vreau și clătite rulate!" 

A facut el repede un calcul si a analizat situatia care se pare ca nu parea prea roz. :))
Pe buna dreptate, el care mananca si 5 clatite, acum a vazut in farfurie un crab micut cu ochii bulbucati si o meduza care abia daca ii ajunge pe o masea.

Clar a mai venit o farfurie si cu rulate pline cu nutella de casa, adica banana zdrobita cu furculita, carob si pasta de migdale maro.


Dupa ce s-a ridicat de la masa, s-a declarat pe deplin multumit.
Misiune indeplinita!

Buna dimineata si un weekend cu zambete sa aveti!

Comentarii