Treceți la conținutul principal

TUTORIAL: șepcuța Donald Duck

Tin minte cum cu mult timp in urma am luptat cu cel mic sa poarte sepcute, palarii sau chestii pentru protectia capului atunci cand iesea afara in soare.
Nici cum nu dorea sa poarte ceva pe cap. Dar imi amintesc ca gasisem o varianta sa-l fac sa se indragosteasca de o palarie pe care chiar el o personalizase pictand-o. Vedeti aici articolul cu tutorialul respectiv.

Cu timpul am pastrat traditia si am persoanlizat mai multe articole vestimentare. Pe langa acceptarea respectivului obiect, avantajul este ca are o piesa unica iar satisfactia ca a fost creata chiar de el intrece orice incurajare pe care as putea eu sa o ofer cand decide sa imbrace ceva fata de care initial era reticent.

Recent, el a descoperit iar eu am redescoperit poznele lui Donald Duck si asa am ajuns sa personalizam o sepcuta cu acest ratoi simpatic.

Maria Montessori considera ca pana la varsta de 6 ani este bine ca cei mici sa fie ancorati in realitate iar eu pana de curand am evitat sa il expun la carti/animatii cu povesti cu fantome, caini fantastici zburatori, spiderman, monstrii sau lupi spintecati pe burta. 
Cred ca in felul acesta, cel putin pana in prezent (adica vreo 5 ani si ceva) am reusit sa evitam trezitul lui noaptea plangand din cauza cosmarurilor, sau teama de intuneric. 

Desi am introdus treptat carti ce presupun antropomorfismul iar el stie foarte bine acest lucru ramane de vazut cum o sa evolueze lucrurile, caci imaginatia lui in acest moment zburda intr-un mod frumos si bland.

Revenind, perioada aceasta este despre Donald Duck.

Iata cum o sepcuta si niste vopsele pentru textile ne-au adus mare bucurie in ultima saptamana.


Cat timp el a vopsit, eu i-am cusut din fetru sepcuta albastra a lui Donald Duck pentru a o fixa pe sapca lui, dar in final a dorit sa o dau jos ca ii place mai mult fara.





Totul a decurs repede fiind destul de putini pasi.
Am avut sapca simpla din bumbac, cateva vopsele pentru textile, o pensula si banda adeziva din hartie, este cea folosita in constructii pentru mascare.


Am folosit banda adeziva pentru a separa spatiul pe care urma sa-l vopseasca pustiul.

Initial a vopsit cozorocul cu galben pentru a semana cu ciocul ratoiului.



Apoi eu am decupat banda adeziva si am lipit pe zona unde urma sa vopseasca ochii cu bleu.





Am lasat putin la uscat iar cand am observat ca nu se mai ia pe mana vopseaua, pustiul a dezlipit banda adeziva, urmand sa vopseasca irisul si pupila cu negru.

A renuntat la etapa de vopsit cu negru si m-a delegat pe mine sa o fac, asa ca in doi timpi si trei miscari a fost gata sapca cu ratoiul Donald Duck.



Pentru a fixa vopseaua urmati instructiunile de utilizare mentionate pe recipientele vopselelor.

A fost distractiv sa-l realizam pe Donald Duck asa ca pustiul a facut planul sa mai personalizam si alte sepcute.
Voua va place sa aveti piese vestimentare personalizate?



Comentarii