Treceți la conținutul principal

Coji de fistic reciclate

În barul cu gustări (click aici pentru a vedea articolul respectiv) borcanele sunt mai tot timpul alimentate cu semințe și nuci. Caju-ul și fisticul în coajă sunt preferatele puștiului iar zilele trecute am savurat împreună o porție bună de fistic.

Când am văzut grămada imensă de coji, așa rău mi-a părut să le arunc încât am pus mâna repede pe pistolul cu silicon și am încropit un suport decorativ pentru o pastilă lumânare ce stătea ascunsă printr-un sertar.



Activitatea de decojit este un adevărat exercițiu de motricitate fină, de concentrare și de răbdare. Recompensa fiind chiar miezul delicios.



Am decupat un cerc din cartonul unei cutii, apoi am poziționat în centrul lumânarea tip pastilă având-o ca reper cât spațiu să las liber.

Cu ajutorul pistolului cu silicon am început să lipesc fiecare coajă de fistic formând cercuri.



După ce am finalizat de lipit cojile, am dorit să nu păstrez suportul în culoarea lui naturală. Aveam un spray cu sclipici argintiu dar din păcate s-a înfundat și nu am știut cum să-l mai folosesc, deși este aproape plin, așa că am folosit unul simplu, doar cu vopsea argintie.


Într-un final cred a ieșit destul de simpatic suportul vopsit cu argintiu, nu?










Comentarii