Treceți la conținutul principal

TUTORIAL: Patine de gheață din fetru pentru bradul de Crăciun

Imediat cum am asamblat bradul mă gândeam ce decorațiuni albe aș putea face din fetru, dar să fie rapid și ușor de realizat. Nu știu de ce îmi tot repetam că normal ar fi să aibă cumva legătură cu iarna și cu zăpada.

Nu m-am strofocat foarte mult căci trăim în era vitezei și cine mai are timp să se strofoace, iată că rapid m-a dus gândul către patinele pentru gheață, mai ales că mereu mi-au plăcut dar nu am patinat niciodată deși role am dar cred că m-am dat cu ele într-o singură vară, să fie mai bine de 10 ani de atunci.

Am auzit că ar fi ca mersul pe bicicletă, se zice că nu-l uiți niciodată, dar problema mea este că stau cam prost și la capitolul bicicleletă. 

În fine, hai înapoi la decorațiunile pentru bradul de Crăciun.


Fix așa cum ziceam mai sus, am dorit un model de patină să se poată realiza foarte ușor, deci două tăieturi, trei lipituri, șase găuri și un șiret legat... Gata tutorialul.

Glumeam, haideți să vă arăt pas cu pas cum se face patina pentru gheață din fetru.

Ai nevoie de:

- fetru alb și gri

- o panglică pentru decor

- un fir pentru tricotat, șnur sau șiret (ce ai la îndemână)

- lipici

- foarfecă.


Decupezi din fetrul alb forme ce seamănă cu șosetele iar din fetrul gri lamelele patinelor.

Pentru a le decora lipești în partea de sus căte o bucată din panglica argintie.


Pe verso, în partea de jos lipești fetrul gri, adică pe talpa șosetei albe.


În lateralul ce reprezintă partea din față a patinei perforezi căteva găuri pentru a obține ochiurile pe unde vei lega șnurul/șiretul.


În cazul meu, pasul care a durat cel mai mult a fost cel în care am introdus și legat șiretul patinei, poate dacă aveți la îndemână o igliță/ croșetă veți trece mai ușor peste acest moment.


Lipiți-i un șnur mic în partea de sus pentru a putea fi agățată.

Dacă doriți să-i adăugați detalii, o puteți face cu un marker special pentru textile sau lipici cu sclipici.




Cam atât, acum este numai bună de agățat în bradul de Crăciun.

Comentarii