Treceți la conținutul principal

Puiul lui Gruffalo - joc de rol

Ne plac foarte mult jocurile de rol și destul de des punem în scenă întâmplări din cărți îndrăgite. Odată cu venirea iernii am scos la iveală cărțile tematice, una dintre acestea fiind "Puiul lui Gruffalo"  de Julia Donaldson și ilustrații de Axel Sheffler.


Micul Gruffalo este de fapt un breloc de pluș pe care puștiul l-a primit cadou de curând iar noi am mai creat din lut câteva detalii pentru jocul de rol: omul de zăpadă ce seamănă cu Gruffalo și jucăria puiului lui Gruffalo, adică stickman.

Restul recuzitei am preluat-o din sertarul cu habitate iar zona arctică ne-a fost de mare ajutor căci am luat dealul și vata de bumbac pentru decor iar copacul în care se suie șoricelul, figurinele bufnița, șarpele și vulpea sunt din sertarul cu habitatul animalelor din pădure. 

După ce scena a fost setată și animalele ascunse, puiul lui Gruffalo a plecat în căutarea șoricelului mic și rău.  Eu cu brelocul Gruffalo în mână cântam:

"Oho! Aha! Oho! Aha! Iată o urmă pe nea!

Oare-a cui e urma asta și-ncotro ne duce ea?"

iar el juca rolurile celorlalte animale.  

A fost tare distractiv și așa de simpatic era micul meu actor când după ce finalizam piesa dorea să o reluăm și de fiecare dată mă punea să nu mă uit, să stau cu spatele să nu văd unde ascunde animalele.

Vă las în continuare câteva imagini din povestea noastră.







Comentarii