Treceți la conținutul principal

TUTORIAL: Brăduți decorativi

Săptămâna trecută când am făcut moșii bărboși, am scos din cutia cu fetru și fire de croșetat, tricotat, împletit, toate ghemele de ațe din bumbac și lână.
Înșirate pe podea mi-au trezit amintiri din timpul facultății când mi-am tricotat un pulover și fular. Stăteam și mă gândeam dacă mai știu să fac lucrul acesta. Parcă mă îmbiau ghemele să le sucesc, să le răsucesc într-un model cumva anume.

Nu a durat mult și m-am trezit la realitate, mi-am dat seama că nu aș avea suficient timp să finalizez curând un astfel de proiect, așa că am ales să folosesc firul alb, cel mai gros dintre toate pe care le aveam, să realizez decorațiuni de Crăciun. Ceva rapid și ușor, exact cum m-am obișnuit să fac totul în ultimii ani, pe repede înainte cănd ai și un copil foarte curios pe lângă tine și nimic nu trebuie să-i scape.

Mi-au ieșit niște brăduți ninși, cel puțin așa îmi par mie.



Perioada aceasta parcă toate rețelele de socializare explodează. Nu îmi explic. Cum se face că luna decembrie este mereu luna celor mai multe activități craft. art & hobby?
Nu știu... dar tare mult îmi place.

Hai înapoi la brăduții albi realizați din cartonul reciclat de la o cutie, apoi îmbrăcat în haină albă călduriasă. Cu alte cuvinte, triunghiuri din carton înfășurate în fir de lână.

Materiale necesare:
- carton
- fir de lână
- vată de bumbac
- folie alimentară de aluminiu
- bețe și felii de lemn
- ghinde, mușchi, scoață de copac
- silicon pentru lipit
- panglică


După ce ați înfășurat triunghiurile de carton în lână, lipiți un băț de lemn pe post de trunchi.


Apoi lipiți bradul pe o felie de lemn, astfel va avea o bază stabilă iar siliconul poate fi ascuns cu puțină vată de bumbac ce va părea zăpadă.



Din folia de aluminiu decupați forme de steluțe și lipiți-le în vârful brazilor.
Legați o panglică la baza triunghiului și decorați cu scoarță de copac, mușchi, ghinde sau cu de doriți.

Uite așa am mai golit nițel pungile cu comori ale naturii adunate de prin parc.



Nu ziceam eu bine la început că se fac ușor și rapid?
Iaca ce frumușel stau ei așezați aproape de bradul împodobit.

Comentarii